Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 08:28Micke det ser ut som vi får ta till drastiska metoder här!
Om du håller så kittlar jag Jenny, så ska vi nog få ur henne hemligheten! 😉
Micke det ser ut som vi får ta till drastiska metoder här!
Om du håller så kittlar jag Jenny, så ska vi nog få ur henne hemligheten! 😉
Quote from Rasmus Olsson on 5 May 2010, 08:47Ops! Helt plötsligt står GD brevid mig vid kaffmaskinen när jag latchar ihop min gröt. "Hej och välkommen, kul att få se dig på riktigt" var min spontana hälsning.
GD = Generaldirektören, högsta chefen på Trafikverket, direkt underställd regeringen.
Ops! Helt plötsligt står GD brevid mig vid kaffmaskinen när jag latchar ihop min gröt. "Hej och välkommen, kul att få se dig på riktigt" var min spontana hälsning.
GD = Generaldirektören, högsta chefen på Trafikverket, direkt underställd regeringen.
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 08:51Jeanette >> Mycket bra förslag !!!!
*springer bort till K(j)enny ... tar tag i henne och inväntar Jeanette*
Jeanette >> Mycket bra förslag !!!!
*springer bort till K(j)enny ... tar tag i henne och inväntar Jeanette*
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 08:54*överväger om jag ska rädda Jenny, eller om hon kanske inte behöver räddas (mest troligt!) eller om jag ska outa någon annans hemligheter istället för att dra uppmärksamheten från Jennys dito...*
Edit: Oh Bruse, får jag nudda din armbåge?
*överväger om jag ska rädda Jenny, eller om hon kanske inte behöver räddas (mest troligt!) eller om jag ska outa någon annans hemligheter istället för att dra uppmärksamheten från Jennys dito...*
Edit: Oh Bruse, får jag nudda din armbåge?
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 09:01Ja, ja, ja. Jag slänger väl in god morgon här också 😉
Ha en bra dag (H:)
Ja, ja, ja. Jag slänger väl in god morgon här också 😉
Ha en bra dag (H:)
Quote from Rasmus Olsson on 5 May 2010, 09:05Jessie, näe, men nu dräller det in massa potentater. Kanske ska plocka undan lite svettiga cykelkläder?
Jessie, näe, men nu dräller det in massa potentater. Kanske ska plocka undan lite svettiga cykelkläder?
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 09:12Jessie: vad menar du med "... eller om jag ska outa någon annans hemligheter istället för att dra uppmärksamheten från Jennys dito..."? Du menar "för att" och inte "i stället för att"? Eller? *fattar noll*
Micke: Du känner till mitt gamla smeknamn (som j
Jessie: vad menar du med "... eller om jag ska outa någon annans hemligheter istället för att dra uppmärksamheten från Jennys dito..."? Du menar "för att" och inte "i stället för att"? Eller? *fattar noll*
Micke: Du känner till mitt gamla smeknamn (som j
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 09:12Jag är på plats Micke men känner mej lite tveksam om vi två klarar av Jenny själva.........
Jessie: finns det _fler_ hemligheter i sekten?!
Jag är på plats Micke men känner mej lite tveksam om vi två klarar av Jenny själva.........
Jessie: finns det _fler_ hemligheter i sekten?!
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 09:15Morrn morrn, ännu en strålande dag i östra aros trakter. Känns skönt att det börjar närma sig sommar och kvällarna blir allt ljusare.
Fina tider.. till myggen kommer. Tänk förresten om ni kvinnor vore lika svärmande som myggen.. 😉
Morrn morrn, ännu en strålande dag i östra aros trakter. Känns skönt att det börjar närma sig sommar och kvällarna blir allt ljusare.
Fina tider.. till myggen kommer. Tänk förresten om ni kvinnor vore lika svärmande som myggen.. 😉
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 09:21Jeanette: Om du bara visste 😉 *Skakar på huvudet och flinar brett*
Jeanette: Om du bara visste 😉 *Skakar på huvudet och flinar brett*