Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

(t+) micke

Tack micke 🙂 hoppas din dag blir bättre nu då, och stressa lungt. ni vet väl att det finns två sorters stress, den som är positiv, som gör att man får något gjort och den negativa som man bara mår dåligt över, och får inget gjort man bara känner hur all

Emelie: Positiv och negativ stress finns inte, (enligt det jag fått lära mig när jag nu läste senast till beteendevetare) det finns bara stress enligt forskarna, men beroende på om man känner sig motiverad eller inte så kan man uppleva det som positivt el

ja nej det klart det är så att det bara finns stress men hjärnan uppfattar det som positiv eller negativ.. .jag tror jag går o lägger mig igen.

Sessan & Em >> Oavsett vem som har rätt så tycker jag att det finns tre sorter ....

Negativ > Understimulerad
Positiv > Stimulerande
Idiot > Stress skapad av idioter som inte lyssnar, = STORA kostnader

vad menar du med idiot Micke? typ en chef eller??

Micke: U got a point 😉

EM >> Det kan vara chef, med(mot)arbetare eller någon annan. men kort och gott en person som inte har en aning vad de håller på med eller bara struntar i det. I detta fall är det en ansvarig för projektet som struntar i kund och kunds kostnader..... ( XX

Micke trist!!! tyvärr finns det ju puckon överallt

Yvonne: jag försökte idag men antingen hade de solglasögon och det försvårar ju ögonkontakten, eller så höll dexen cigarett i handen och rökande tjejer går fetbort även om det bara är för träning:-)
Sessan: jag hjälper dig gärna med massagen men det är vä