Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 09:11Em: Har ni utomhus gym i halmstad?
Em: Har ni utomhus gym i halmstad?
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 09:13hahha ha ha Luc, nej men jag kanske måste cykla/gå til gymet för att komma dit?!
hahha ha ha Luc, nej men jag kanske måste cykla/gå til gymet för att komma dit?!
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 09:14😀 jag var bara tvungen att vara lite så där göteborskt dålig på morgonen. 🙂
😀 jag var bara tvungen att vara lite så där göteborskt dålig på morgonen. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 09:16jo jag märkte det... Du skulle varit med på spexet, de hade en hel scen kanske 5min när det körde massa GBGskämt, jag och tre till gravade så vi grät....
jo jag märkte det... Du skulle varit med på spexet, de hade en hel scen kanske 5min när det körde massa GBGskämt, jag och tre till gravade så vi grät....
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 09:16Men Lucas... Du bor ju inte ens i Göteborg! Du bor ju i Kungälv 😉
Men Lucas... Du bor ju inte ens i Göteborg! Du bor ju i Kungälv 😉
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 09:18Em: bra träning av magmusklerna 😀
Em: bra träning av magmusklerna 😀
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 09:19Em: synd att jag missade.
Ses: född gbgare alltid gbgare, dessutom så är det ju granne med dig om man skall gå på era norrlänska mått, ett stenkast 😉
Em: synd att jag missade.
Ses: född gbgare alltid gbgare, dessutom så är det ju granne med dig om man skall gå på era norrlänska mått, ett stenkast 😉
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 09:20http://www.youtube.com/watch?v=XOCMQ6o80bk
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 09:21Hmmm, ett stenkast... Jag tvivlar att du bor på gatan utanför Casa de Sess 😉
Vad tusan har jag vaknat på för humör? Egentligen...
Hmmm, ett stenkast... Jag tvivlar att du bor på gatan utanför Casa de Sess 😉
Vad tusan har jag vaknat på för humör? Egentligen...
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 09:22Godmorgon!
Sunkigt väder här i Malmö. :/
Godmorgon!
Sunkigt väder här i Malmö. :/