Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 09:43Sessan: Gäller att klappa medhårs idag då 😉
Sessan: Gäller att klappa medhårs idag då 😉
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 09:43ja gör det Henrik...
ja gör det Henrik...
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 09:43anything you like 🙂 Jag är redan på bra humör iof
anything you like 🙂 Jag är redan på bra humör iof
Quote from Fredric Lagerström on 8 May 2010, 09:44God morgon! Gott med sov morgon! 🙂
Frukost nu sen SKALL jag ta tag i akvariet. Det är synd om fiskarna som inte kan se ut.
Jag undrar om det där regnet söderöver är på väg hit?
Funderar på att cykla till gymet sen. Just nu skiner det lite sol iaf.
God morgon! Gott med sov morgon! 🙂
Frukost nu sen SKALL jag ta tag i akvariet. Det är synd om fiskarna som inte kan se ut.
Jag undrar om det där regnet söderöver är på väg hit?
Funderar på att cykla till gymet sen. Just nu skiner det lite sol iaf.
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 09:44Lucas: Jasså, det gick så pass bra igår alltså 😉
Något du vill berätta förutom att du fick jobbet, att det var en tjej med barn och fader till barnet som spanade in dig?
Edit: Adress
Lucas: Jasså, det gick så pass bra igår alltså 😉
Något du vill berätta förutom att du fick jobbet, att det var en tjej med barn och fader till barnet som spanade in dig?
Edit: Adress
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 09:47sess: nä annars var det nog ingeting, tror jag.
Hon damen som spanade, det var ju mitt på dagen, när jag står i mitt blåställ. tror nästa hela jävla cafet så vart hon kollade. Lite skoj att man för en gångs skull själv såg det 🙂
sess: nä annars var det nog ingeting, tror jag.
Hon damen som spanade, det var ju mitt på dagen, när jag står i mitt blåställ. tror nästa hela jävla cafet så vart hon kollade. Lite skoj att man för en gångs skull själv såg det 🙂
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 09:47från klippet, jag e en dum jävla gås och ni bara yess
lol
från klippet, jag e en dum jävla gås och ni bara yess
lol
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 09:50Grattis till jobbet! Luc
Aadu, jag tror din cykel tål lite regn.
Grattis till jobbet! Luc
Aadu, jag tror din cykel tål lite regn.
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 09:51(t+) hans
(t+) hans
Quote from Fredric Lagerström on 8 May 2010, 09:53Jo Hans, men jag vill ju inte komma in på gymet som en blöt hund. På hemvägen får det gärna regna.
Har du fått jobb Lucas? Isf grattis!
Vad är det för jobb då?
Jo Hans, men jag vill ju inte komma in på gymet som en blöt hund. På hemvägen får det gärna regna.
Har du fått jobb Lucas? Isf grattis!
Vad är det för jobb då?