Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 09:55Aadu: Det blev ett jobb på ett shipping företag som ligger i gbg. Hade ju tänkt att plugga inom området, men nu slipper jag ju 🙂
Vilket gym är du på och tränar? Rollsbo?
Aadu: Det blev ett jobb på ett shipping företag som ligger i gbg. Hade ju tänkt att plugga inom området, men nu slipper jag ju 🙂
Vilket gym är du på och tränar? Rollsbo?
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 09:58God morgon!
Sitter här och väntar på att mina löpartights ska torka (ja, jag veeet, jag borde köpa FLER par, men inte just NU när hästinridningen kostar "alla mina pengar") för att sen ge mig ut och.. nä, inte springa (tyvärr) utan CYKLA.Javisst tusan.
God morgon!
Sitter här och väntar på att mina löpartights ska torka (ja, jag veeet, jag borde köpa FLER par, men inte just NU när hästinridningen kostar "alla mina pengar") för att sen ge mig ut och.. nä, inte springa (tyvärr) utan CYKLA.
Javisst tusan.
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 09:59Morrn Jessie: Borde du inte ha ett par cykel tights också? *räcka ut tungan smiley*
Morrn Jessie: Borde du inte ha ett par cykel tights också? *räcka ut tungan smiley*
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 10:01Hm... Jessie, jag var på Hööks lagershop i torsdags... De hade ju massvis av saker och jag blev förvånad över att kläderna inte var allt för dyra...
Hm... Jessie, jag var på Hööks lagershop i torsdags... De hade ju massvis av saker och jag blev förvånad över att kläderna inte var allt för dyra...
Quote from Fredric Lagerström on 8 May 2010, 10:02Det går fint att cykla i löptajts. Var inte dum mot Jessie nu, Lucas 😉
Har inte varit på Rollsbo än utan brukar köra i Stenungsund när jag är ledig.
Jessie, tajts torkar fort!
Det går fint att cykla i löptajts. Var inte dum mot Jessie nu, Lucas 😉
Har inte varit på Rollsbo än utan brukar köra i Stenungsund när jag är ledig.
Jessie, tajts torkar fort!
Quote from Mikaela Hedberg Andersson on 8 May 2010, 10:03Godmorgon! 🙂
Här i Sundsvall har vi strålande sol idag, jättehärligt!
Jag har precis ätit morgongröten och ska bege mig ut i skogen och springa intevaller. (H:)
Jag är lite lätt förbannad på en "vän" som bara sviker och tydligen inte vill vara min vän
Godmorgon! 🙂
Här i Sundsvall har vi strålande sol idag, jättehärligt!
Jag har precis ätit morgongröten och ska bege mig ut i skogen och springa intevaller. (H:)
Jag är lite lätt förbannad på en "vän" som bara sviker och tydligen inte vill vara min vän
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 10:04Aadu:. 🙂
har aldrig varit på det i stenungsund, men rollsbo vet jag är fint.
Skall på galej i din by idag, dom har bokat J gården.
Aadu:. 🙂
har aldrig varit på det i stenungsund, men rollsbo vet jag är fint.
Skall på galej i din by idag, dom har bokat J gården.
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 10:04Skönt att höra att ni ska träna
så att ni inte bara slackar framför datorn 😉I helgen blir det paddling (premiär för i år) + styrketräning ena dagen
& mtb-cykling på stig + ev fotografering andra dagen.
+ lite hösäckshäng med tangentbordet i skabbsoffa
Skönt att höra att ni ska träna
så att ni inte bara slackar framför datorn 😉
I helgen blir det paddling (premiär för i år) + styrketräning ena dagen
& mtb-cykling på stig + ev fotografering andra dagen.
+ lite hösäckshäng med tangentbordet i skabbsoffa
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 10:05Ha en fin dag du med Annika
🙂
Ha en fin dag du med Annika
🙂
Quote from Fredric Lagerström on 8 May 2010, 10:07By Lucas? By?? Du menar väl världsmetropolen JÖRLANDA!!!!!
Nu dricker jag det sista kaffet sen ska jag ta tag i det där Akvariet.
By Lucas? By?? Du menar väl världsmetropolen JÖRLANDA!!!!!
Nu dricker jag det sista kaffet sen ska jag ta tag i det där Akvariet.