Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 10:10God morgon em 🙂
God morgon em 🙂
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 10:24God morgon!
Själv ska jag se andra jobba idag. Vikarierar på ridskolan. Fast vid närmre eftertanke, barnen är 5-9 år så det lär vara jag som får jobba (läs: springa som en galning efter ystra ponnyhästar). Räknas det som träning tro?
God morgon!
Själv ska jag se andra jobba idag. Vikarierar på ridskolan. Fast vid närmre eftertanke, barnen är 5-9 år så det lär vara jag som får jobba (läs: springa som en galning efter ystra ponnyhästar). Räknas det som träning tro?
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 10:26det borde det ju verkligen göra Linda
det borde det ju verkligen göra Linda
Quote from Fredric Lagerström on 9 May 2010, 16:05Ja det är lite skillnad Robert 😀
Ja det är lite skillnad Robert 😀
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 05:32Godmorgon
Äntligen måndag på något viss gillar jag måndagar , kan vara för att som ex säger är arbetnarkoman / träningsnarkoman vad vet ja .
Ha en bra dag vad ni än gör 😉
Godmorgon
Äntligen måndag på något viss gillar jag måndagar , kan vara för att som ex säger är arbetnarkoman / träningsnarkoman vad vet ja .
Ha en bra dag vad ni än gör 😉
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 05:35God Morgon!
Jobbar tre dagar till sen är det SEMESTER 🙂
God Morgon!
Jobbar tre dagar till sen är det SEMESTER 🙂
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 06:19God morgon!
På jobbet nu och grabbarna grus kör "frukostklubb" och själv har jag ju redan ätit så... passar på med lite funbeat. 😉
God morgon!
På jobbet nu och grabbarna grus kör "frukostklubb" och själv har jag ju redan ätit så... passar på med lite funbeat. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 10 May 2010, 06:29Godmorgon, äntligen måndag som någon sa. Blir en kort vecka, tre dagar, sen fyra dagar med Klonen i Malmköping. Åh vad han ska få kramar.
Godmorgon, äntligen måndag som någon sa. Blir en kort vecka, tre dagar, sen fyra dagar med Klonen i Malmköping. Åh vad han ska få kramar.
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 06:31God morgon på er!! Härligt väder, kort arbetsvecka. Nu sticker jag till Halmstad.
God morgon på er!! Härligt väder, kort arbetsvecka. Nu sticker jag till Halmstad.
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 07:14Morron morron på Eder alla !!!
Här kommer dagens rapport
Eskilstuna: regn under förmiddag sen molnigt 14 grader
Göteborg: soligt med risk för moln 9 grader
Staden med snart en stor saknad: molnigt från lunch regn 18 grader
Halmstad: Lätt molnighet frå
Morron morron på Eder alla !!!
Här kommer dagens rapport
Eskilstuna: regn under förmiddag sen molnigt 14 grader
Göteborg: soligt med risk för moln 9 grader
Staden med snart en stor saknad: molnigt från lunch regn 18 grader
Halmstad: Lätt molnighet frå