Quote from Fredric Lagerström on 10 May 2010, 07:51God morgon. Ooo trööööööt.
Mjölk behövs inte Micke. Skippa mjölken idag. 😉
God morgon. Ooo trööööööt.
Mjölk behövs inte Micke. Skippa mjölken idag. 😉
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 07:57Godmorgon på er, solen skiner och det är kortvecka! 🙂 Håller med er andra som tycker att alla veckor ska vara såhär.
Godmorgon på er, solen skiner och det är kortvecka! 🙂 Håller med er andra som tycker att alla veckor ska vara såhär.
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 08:05Micke: BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-merv/whip.gif
Micke: BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-merv/whip.gif
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 08:05Aadu >> Tror inte min mage håller med dig men okej
Aadu >> Tror inte min mage håller med dig men okej
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 08:09Jessie >> Välkommen ut ur garderoben !!
Måste kännas jätteskönt att äntligen få berätta hur du vill ha det och inte hymla längre ... Har ju sagt hela tiden att du inte är pryd och försynt 😉
Jessie >> Välkommen ut ur garderoben !!
Måste kännas jätteskönt att äntligen få berätta hur du vill ha det och inte hymla längre ... Har ju sagt hela tiden att du inte är pryd och försynt 😉
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 08:11God morgon! Trött och seg tyvärr. Önskar jag tyckte om kaffe.
God morgon! Trött och seg tyvärr. Önskar jag tyckte om kaffe.
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 08:14Jo: Ellerhur skulle det vara bra, verkar vara mirakelkuren mot allt 😉
Jo: Ellerhur skulle det vara bra, verkar vara mirakelkuren mot allt 😉
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 08:17Micke: Bra där, jag säger också att Jessie inte är pryd 🙂
Jo: Kaffe som är så bra och gott, det måste du lära dig att dricka om vi skall ha en ny Natt date här inne nån gång. 🙂
Micke: Bra där, jag säger också att Jessie inte är pryd 🙂
Jo: Kaffe som är så bra och gott, det måste du lära dig att dricka om vi skall ha en ny Natt date här inne nån gång. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 08:17Jessie, höll på att sätta morgonteet i halsen när jag fick se den där!!! 😉
Jessie, höll på att sätta morgonteet i halsen när jag fick se den där!!! 😉
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 08:24Lucas: Men... så dax brukar jag äta popcorn 🙂 Kaffe vid 2.30 låter inte som den bästa idén om vi inte ska stanna uppe hela natten...
Lucas: Men... så dax brukar jag äta popcorn 🙂 Kaffe vid 2.30 låter inte som den bästa idén om vi inte ska stanna uppe hela natten...