Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 08:28Men Jo, en all nighter är ju bara trevligt ju. Kaffe kan man dricka dygnet runt, iaf jag. Men du kan få äta så mycket popcorn du vill 😉
Men Jo, en all nighter är ju bara trevligt ju. Kaffe kan man dricka dygnet runt, iaf jag. Men du kan få äta så mycket popcorn du vill 😉
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 08:32Lucas >> Håller med dig där .. Kaffe kan man dricka när som ... Vilken tid som helst på dygnet
Lucas >> Håller med dig där .. Kaffe kan man dricka när som ... Vilken tid som helst på dygnet
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 08:36Äh, jag ville ju bara fortsätta på det SNÄLLA spåret och ge dig vad du mest av allt vill ha Micke.
(Fy Lucas, plats i korgen! 😉 )
Sorry Jeanette. Mickeponken här börjar ta sig ton så jag var snudd på tvungen... *skyller på*
Äh, jag ville ju bara fortsätta på det SNÄLLA spåret och ge dig vad du mest av allt vill ha Micke.
(Fy Lucas, plats i korgen! 😉 )
Sorry Jeanette. Mickeponken här börjar ta sig ton så jag var snudd på tvungen... *skyller på*
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 08:41Morrn morrn, regn trötthet och onda knäsenor i östra aros idag, livet hjälps dock upp av påminnelsen om att det är kort arbetsvecka. 🙂
Morrn morrn, regn trötthet och onda knäsenor i östra aros idag, livet hjälps dock upp av påminnelsen om att det är kort arbetsvecka. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 08:42Jessie: Blir jag också piskad annars? 😉
Jessie: Blir jag också piskad annars? 😉
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 08:43Nästa som säger "kort arbetsvecka" måste nog tyvärr dö...
*upplyser om, VÄNLIGT men bestämt*Lucas: You wish! 😉
Nästa som säger "kort arbetsvecka" måste nog tyvärr dö...
*upplyser om, VÄNLIGT men bestämt*
Lucas: You wish! 😉
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 08:44Hur lång är din Jessie då?, min är tre dagar lång 😀
Hur lång är din Jessie då?, min är tre dagar lång 😀
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 08:44jessie 😉
jessie 😉
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 08:45Jessie >> Tror du på fullaste allvar att det är någon som tror dig nu .. ??
Bara att inse att du kommer inte kunna påstå att du är pryd eller försynt längre. Sorry !!Sen att skylla på mig, att det var mitt fel att du var tvungen att visa ditt rätta och
Jessie >> Tror du på fullaste allvar att det är någon som tror dig nu .. ??
Bara att inse att du kommer inte kunna påstå att du är pryd eller försynt längre. Sorry !!
Sen att skylla på mig, att det var mitt fel att du var tvungen att visa ditt rätta och
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 08:46Haha du lever farligt nu Lucas! 😉
Haha du lever farligt nu Lucas! 😉