Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 09:04Jessie: Du kan inte smygninja när man håller på att skriva svar :@.
Dessutom är jag knappast kontorsråtta än du, så tji fick du
Jessie: Du kan inte smygninja när man håller på att skriva svar :@.
Dessutom är jag knappast kontorsråtta än du, så tji fick du
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 09:04Komp kräver övertid = inget som inträffar här (facket har varit jääädrigt effektiva på den punkten). Flex = kontorsråttetrams. Jag jobbar skift = vi stämplar in och ut på minuten. Arbetstidsförkortning har jag skrapat ihop nästan två dagar av, men dem tän
Komp kräver övertid = inget som inträffar här (facket har varit jääädrigt effektiva på den punkten). Flex = kontorsråttetrams. Jag jobbar skift = vi stämplar in och ut på minuten. Arbetstidsförkortning har jag skrapat ihop nästan två dagar av, men dem tän
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 09:05och dessutom så blir väl en fyradagars vecka kortvecka va?
😀
och dessutom så blir väl en fyradagars vecka kortvecka va?
😀
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 09:05Jessie >> tack för kaffet och showen 😀 Inte var måndag morgon man får se någon komma in med lack/ latex och piska för att förgylla ens dag !!
Helt underbart ! (H:)Sen är det inte bara du som måste jobba på fredag... Kommer att bli en bra dag så de fles
Jessie >> tack för kaffet och showen 😀 Inte var måndag morgon man får se någon komma in med lack/ latex och piska för att förgylla ens dag !!
Helt underbart ! (H:)
Sen är det inte bara du som måste jobba på fredag... Kommer att bli en bra dag så de fles
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 09:05Lucas: Inte? *höjer ett ögonbryn* Vad jobbar du med då?
*inväntar svar den här gången som en duktig flicka*
Lucas: Inte? *höjer ett ögonbryn* Vad jobbar du med då?
*inväntar svar den här gången som en duktig flicka*
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 09:06Lucas: Nej, kortvecka och hattig hit och dit-vecka är INTE samma sak!
*surar fortfarande över att inte få ta ledigt ens om jag hade ledighet att ta ut* :@Micke: ..och DÄR avslöjade du vems fetish det faktiskt var....
*bränner av ett bländande oskuldsfu
Lucas: Nej, kortvecka och hattig hit och dit-vecka är INTE samma sak!
*surar fortfarande över att inte få ta ledigt ens om jag hade ledighet att ta ut* :@
Micke: ..och DÄR avslöjade du vems fetish det faktiskt var....
*bränner av ett bländande oskuldsfu
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 09:08Micke: Lack/latex mmm (H:)
Jessie: Just nu håller jag på med smörjunderhåll på en av de största petrokemiska fabrikerna. Så jag har allt blåkläder på mig och blir gött sketen, till skillnad från nån i truck 😉
Micke: Lack/latex mmm (H:)
Jessie: Just nu håller jag på med smörjunderhåll på en av de största petrokemiska fabrikerna. Så jag har allt blåkläder på mig och blir gött sketen, till skillnad från nån i truck 😉
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 09:08Lucas: Truck?!? *ser förvirrad ut*
Jag lastar med travers jag.Edit: fler med samma fetish här ser jag.. kanske borde valt en annan smiley nu när jag tänker efter?
Lucas: Truck?!? *ser förvirrad ut*
Jag lastar med travers jag.
Edit: fler med samma fetish här ser jag.. kanske borde valt en annan smiley nu när jag tänker efter?
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 09:11Lucas >> Glöm inte piskan ... (H:) Känns riktigt bra nu när Jessie äntligen visar sitt sanna jag. Att hon äntligen har klivit ur garderoben. Tror att det kommer att göra henne gott
Lucas >> Glöm inte piskan ... (H:) Känns riktigt bra nu när Jessie äntligen visar sitt sanna jag. Att hon äntligen har klivit ur garderoben. Tror att det kommer att göra henne gott
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 09:11Jessie: Du har ju skrivit det nån gång innan iaf, men travers är ju en annan sak, nästan kontors arbete jämfört med mit ändå 🙂
Nu har du fått igång mig, bara för att jag hoppades på piskan, så visar det sig att du bangar 😉
Jessie: Du har ju skrivit det nån gång innan iaf, men travers är ju en annan sak, nästan kontors arbete jämfört med mit ändå 🙂
Nu har du fått igång mig, bara för att jag hoppades på piskan, så visar det sig att du bangar 😉