Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Jessie: Du kan inte smygninja när man håller på att skriva svar :@.

Dessutom är jag knappast kontorsråtta än du, så tji fick du

Komp kräver övertid = inget som inträffar här (facket har varit jääädrigt effektiva på den punkten). Flex = kontorsråttetrams. Jag jobbar skift = vi stämplar in och ut på minuten. Arbetstidsförkortning har jag skrapat ihop nästan två dagar av, men dem tän

och dessutom så blir väl en fyradagars vecka kortvecka va?

😀

Jessie >> tack för kaffet och showen 😀 Inte var måndag morgon man får se någon komma in med lack/ latex och piska för att förgylla ens dag !!
Helt underbart ! (H:)

Sen är det inte bara du som måste jobba på fredag... Kommer att bli en bra dag så de fles

Lucas: Inte? *höjer ett ögonbryn* Vad jobbar du med då?
*inväntar svar den här gången som en duktig flicka*

Lucas: Nej, kortvecka och hattig hit och dit-vecka är INTE samma sak!
*surar fortfarande över att inte få ta ledigt ens om jag hade ledighet att ta ut* :@

Micke: ..och DÄR avslöjade du vems fetish det faktiskt var....
*bränner av ett bländande oskuldsfu

Micke: Lack/latex mmm (H:)

Jessie: Just nu håller jag på med smörjunderhåll på en av de största petrokemiska fabrikerna. Så jag har allt blåkläder på mig och blir gött sketen, till skillnad från nån i truck 😉

Lucas: Truck?!? *ser förvirrad ut*
Jag lastar med travers jag.

Edit: fler med samma fetish här ser jag.. kanske borde valt en annan smiley nu när jag tänker efter?

Lucas >> Glöm inte piskan ... (H:) Känns riktigt bra nu när Jessie äntligen visar sitt sanna jag. Att hon äntligen har klivit ur garderoben. Tror att det kommer att göra henne gott

Jessie: Du har ju skrivit det nån gång innan iaf, men travers är ju en annan sak, nästan kontors arbete jämfört med mit ändå 🙂

Nu har du fått igång mig, bara för att jag hoppades på piskan, så visar det sig att du bangar 😉