Quote from Rasmus Olsson on 10 May 2010, 10:54Bra du påpekade där Sara, att det inte mig du ska ta en tur på idag. 😉
Bra du påpekade där Sara, att det inte mig du ska ta en tur på idag. 😉
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 10:55Jessie: Det var ju löpning jag och björn pratade om iaf, men jag brukar inte säga nej till öl. Dock blir min resa upp dit kraftigt förkortad nu. Kommer bara att vara uppe över midsommar helgen.
Jessie: Det var ju löpning jag och björn pratade om iaf, men jag brukar inte säga nej till öl. Dock blir min resa upp dit kraftigt förkortad nu. Kommer bara att vara uppe över midsommar helgen.
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 12:05Bruse: Jag korrigerade ju inom parenteserna.
Bruse: Jag korrigerade ju inom parenteserna.
Quote from Rasmus Olsson on 10 May 2010, 12:05Har du korrigerade ben inom protes?
Har du korrigerade ben inom protes?
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 12:37En måndagslåt! 🙂
http://www.youtube.com/watch?v=s22bwvHQcnc&feature=related
En måndagslåt! 🙂
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 06:16God morgon!! Sovit gott? det har jag i alla fall.
Första koppen kaffe avklarad, snart dags att sticka iväg och jobba.
Ha en bra dag.
God morgon!! Sovit gott? det har jag i alla fall.
Första koppen kaffe avklarad, snart dags att sticka iväg och jobba.
Ha en bra dag.
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 07:00Gomorron, gomorron! Ännu en solig dag i Lisch och snart är halva arbetsveckan avverkad! 🙂
Gomorron, gomorron! Ännu en solig dag i Lisch och snart är halva arbetsveckan avverkad! 🙂
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 07:03Morrn morrn, vackert väder än så länge. Hoppas att det håller sig, är sugen på ett längre pass ikväll.
Morrn morrn, vackert väder än så länge. Hoppas att det håller sig, är sugen på ett längre pass ikväll.
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 07:13Go morgon !!
Nu skall vi alla skalla : Välkommen hem Mats !!
så åter till rapporterna:
Eskilstuna:Sol, med risk för moln på eftermiddagen 14 grader
Göteborg: sol och åter sol 10 grader
Staden som gråter av saknad efter Mats: regn(så klart) 16 grader
Ha
Go morgon !!
Nu skall vi alla skalla : Välkommen hem Mats !!
så åter till rapporterna:
Eskilstuna:Sol, med risk för moln på eftermiddagen 14 grader
Göteborg: sol och åter sol 10 grader
Staden som gråter av saknad efter Mats: regn(så klart) 16 grader
Ha
Quote from Rasmus Olsson on 11 May 2010, 07:14God morgon!
Kan jag lämna vintertröjan och vindjackan hemma inför eftermiddagens Ekerörunda?
God morgon!
Kan jag lämna vintertröjan och vindjackan hemma inför eftermiddagens Ekerörunda?