Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 08:05Pssst Micke. Mats has left THIS building. Faktiskt. (har han väl?)
Pssst Micke. Mats has left THIS building. Faktiskt. (har han väl?)
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 08:07Åh Morron Jessie: Du är väl inte cranky idag va? 😉
Åh Morron Jessie: Du är väl inte cranky idag va? 😉
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 08:07Nope Lucas. Idag är jag glaaad och pigg, pigg, piggelin, som ett piggesvin! *nynnar på piggelinsången*
Nope Lucas. Idag är jag glaaad och pigg, pigg, piggelin, som ett piggesvin! *nynnar på piggelinsången*
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 08:08😀 vad bra, då skall jag inte retas med dig då 😉
😀 vad bra, då skall jag inte retas med dig då 😉
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 08:11Lucas: Hur då? 🙁 några förslag?
Micke: Ett ord/fenomen jag just lärt mig från en kompis och idag även från aftonbladet.se 🙂
Lucas: Hur då? 🙁 några förslag?
Micke: Ett ord/fenomen jag just lärt mig från en kompis och idag även från aftonbladet.se 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 11 May 2010, 08:14Jag tar gärna hit lite hetta nu. Faktum är att det skrevs om det på löpsedlarna igår. +20 till helgen. Det är väl inte hetta men ändå!
Men alltså ungdomar:
Don´t belive what you read.
Jag tar gärna hit lite hetta nu. Faktum är att det skrevs om det på löpsedlarna igår. +20 till helgen. Det är väl inte hetta men ändå!
Men alltså ungdomar:
Don´t belive what you read.
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 08:15Jo: I brist på värme i från nån kille, så träning 😀
Jo: I brist på värme i från nån kille, så träning 😀
Quote from Fredric Lagerström on 11 May 2010, 08:26Men jag får förliga vindar hem idag iaf! (t+)
Men jag får förliga vindar hem idag iaf! (t+)
Quote from Rasmus Olsson on 11 May 2010, 08:30Förvirrad morgon, det låg framme vinterkläder, fick rota fram den kortärmade cykeltröjan och sommarhandskarna. Ovant med sol och hyfsat vindstilla.
Förvirrad morgon, det låg framme vinterkläder, fick rota fram den kortärmade cykeltröjan och sommarhandskarna. Ovant med sol och hyfsat vindstilla.
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 08:32God morgon. Härligt att vakna till ett sånt fin väder 😀
Tror det får bli premiärtur med inlinesen idag. Hoppas bara kommunen har hunnit sopa alla cykelbanor nu...(#)Edit: Det var sopat 😀
God morgon. Härligt att vakna till ett sånt fin väder 😀
Tror det får bli premiärtur med inlinesen idag. Hoppas bara kommunen har hunnit sopa alla cykelbanor nu...(#)
Edit: Det var sopat 😀