Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 07:21God morgon!
Micke: Dina väderleksrapporter bli bättre och bättre:-) Jag kan fixa frukost, kaffe med mjölk var det va? Sen blire havregrynsgröt med russin och banan i om det duger?
Kunde inte alls komma in här i forumet igår kväll 🙁
God morgon!
Micke: Dina väderleksrapporter bli bättre och bättre:-) Jag kan fixa frukost, kaffe med mjölk var det va? Sen blire havregrynsgröt med russin och banan i om det duger?
Kunde inte alls komma in här i forumet igår kväll 🙁
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 07:22God morgon Jo. kaffe med mjölk till mig med då, så är du gullig 🙂
God morgon Jo. kaffe med mjölk till mig med då, så är du gullig 🙂
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 07:22Lucas: visst visst 🙂 *stjäl lite från någon i korridoren eftersom jag inte dricker kaffe själv
Lucas: visst visst 🙂 *stjäl lite från någon i korridoren eftersom jag inte dricker kaffe själv
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 07:23Gomorron, idag är det fredag!! (H:)
Solen skiner och J är på gott humör!!
Gomorron, idag är det fredag!! (H:)
Solen skiner och J är på gott humör!!
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 07:24Jeanette: Spill the beans 😀
Jeanette: Spill the beans 😀
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 07:24Lucas >> Varberg .... Vill du ha den nu eller viul du att jag tar med den på fredag ?
Förlåt Lucas, men det är en Dam som erbjuder lite frukost idag.Jo >> Åh hur gott lät inte det där... Är det ok om jag tar bananen vid sidan av ?
Det var seeeegt igå
Lucas >> Varberg .... Vill du ha den nu eller viul du att jag tar med den på fredag ?
Förlåt Lucas, men det är en Dam som erbjuder lite frukost idag.
Jo >> Åh hur gott lät inte det där... Är det ok om jag tar bananen vid sidan av ?
Det var seeeegt igå
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 07:27Micke: Jag kan ta den både idag och en update på fredag, OM det inte är för mycke 😉
Jag väljer också frukost men en dam istället, alla dar i veckan.
Micke: Jag kan ta den både idag och en update på fredag, OM det inte är för mycke 😉
Jag väljer också frukost men en dam istället, alla dar i veckan.
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 07:29Lucas >>
Varberg:
Torsdag
9 grader, tidvis regn
fredag
10 grader, molnigt / mulet
lördag
11 grader, regnVem gör inte det Lucas.... ? Man är ju inte mer än gentleman, kan ju inte säga nej till en Dam som erbjuder frukost så där (H)
Lucas >>
Varberg:
Torsdag
9 grader, tidvis regn
fredag
10 grader, molnigt / mulet
lördag
11 grader, regn
Vem gör inte det Lucas.... ? Man är ju inte mer än gentleman, kan ju inte säga nej till en Dam som erbjuder frukost så där (H)
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 07:31Micke: visst kan du få bananen på sidan av 🙂
Aja, det jag ville skriva igår var att min cykelklunga lyckades med ännu en vurpa under träningen och den här gången sprutade blodet från killen som ramlade... Insåg inte att cykling är sååå farligt. Trasig
Micke: visst kan du få bananen på sidan av 🙂
Aja, det jag ville skriva igår var att min cykelklunga lyckades med ännu en vurpa under träningen och den här gången sprutade blodet från killen som ramlade... Insåg inte att cykling är sååå farligt. Trasig
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 07:31Ber till högre makter att det inte regnar på lördag i varberg.
Ber till högre makter att det inte regnar på lördag i varberg.