Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 07:32Jo: du får ta det försiktigt när du är ute och cyklar 😉 Bättre med löpning.
Jo: du får ta det försiktigt när du är ute och cyklar 😉 Bättre med löpning.
Quote from Fredric Lagerström on 12 May 2010, 07:33Ok. Jag ska se vad jag kan göra...
God morgon!
Ok. Jag ska se vad jag kan göra...
God morgon!
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 07:37😀 Aadu
😀 Aadu
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 07:39Lucas: Är bara allmänt glad att arbetsveckan är kort o att jag får långhelg! 🙂
Lucas: Är bara allmänt glad att arbetsveckan är kort o att jag får långhelg! 🙂
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 07:41Jeanette >> Du har inte funderat på att dela med dig av din långhelg till oss som måste jobba ??
Jeanette >> Du har inte funderat på att dela med dig av din långhelg till oss som måste jobba ??
Quote from Rasmus Olsson on 12 May 2010, 07:42Åka rutschkana är farligt det med, en 4 åring slog ut två tänder igår.
Jo, om någon landar på huvudet ska han åka ambulans till akuten å röntga skallen. Ska inte hålla på å åka privatbil hem.
Fråga Camilla hur hon mådde dagen efter...
Skallskador är in
Åka rutschkana är farligt det med, en 4 åring slog ut två tänder igår.
Jo, om någon landar på huvudet ska han åka ambulans till akuten å röntga skallen. Ska inte hålla på å åka privatbil hem.
Fråga Camilla hur hon mådde dagen efter...
Skallskador är in
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 07:42Vad händer i Varberg Lucas?
Vad händer i Varberg Lucas?
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 07:44Micke det gör jag gärna men är lite tveksam till hur det skulle genomföras.......
Edit: Skulle ju iofs kunna uppdatera ofta vad jag gör och hur bra jag har det på min lediga tid! 😉
Micke det gör jag gärna men är lite tveksam till hur det skulle genomföras.......
Edit: Skulle ju iofs kunna uppdatera ofta vad jag gör och hur bra jag har det på min lediga tid! 😉
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 07:47Jeanette >> Hur enkelt som helst ju !!! Du tar sovmorgon till ...säg ... 12 och jag går hem då 😀 (H:) Så då behöver du bara jobba mellan 12-17 . Klockrent ju och det är bara norrbaggar och svenskar som ringer än så länge så det kommer du ju att fixa gala
Jeanette >> Hur enkelt som helst ju !!! Du tar sovmorgon till ...säg ... 12 och jag går hem då 😀 (H:) Så då behöver du bara jobba mellan 12-17 . Klockrent ju och det är bara norrbaggar och svenskar som ringer än så länge så det kommer du ju att fixa gala
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 07:48jeanette: Då förstår jag, jag är också glad för att det är kort vecka.
I Varberg denna helg som kommer skall det passas på att göras nåt barnsligt och omoget medans man är ung 😀 www.20kmhofman.se
jeanette: Då förstår jag, jag är också glad för att det är kort vecka.
I Varberg denna helg som kommer skall det passas på att göras nåt barnsligt och omoget medans man är ung 😀 http://www.20kmhofman.se