Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Bruse: Han tänkte cykla hem själv, så då var iaf bil ett bättre alternativ, men jag vet att du har rätt. Hade aldrig träffat killen innan och glömde ta hans nummer så kan inte ens ta reda på hur det gick tyvärr 🙁

Ja usch! Man måste ha ett jäkla fokus när man cyklar. Snackar man så kollar man framåt ändå. Måste kolla på vägen hela tiden.

Aadu i klunga är et framåt du ska titta, inte ned i vägen. Kolla framåt, några cyklister framåt, så ser du vad som händer. Tittar nån ned i vägen är det ett tecken på trötthet och då är olyckans snart framme.

Men det här kan väl du eller hur?!

Ok Micke, sätt över telefonen hit kl 12 då........Kan du dra en snabb briefing före bara så jag vet vad jag ska göra?!

Lucas det där såg ju trevligt ut! 😉

Jeanette: Man får passa på;) kan blu hur bra som helst, tänk bara 557 personer som anordnar en jättefest. med en bra mix utav tjejer och killar 😀

Jeanette >> Då kopplar jag om allt när jag går på lunch. Kopplar dem till din mobil (H) hihihi

😀 tänk om det hade varit så lätt Micke, koppla annars till Sessans, hon vill ju jobba lite 🙂

Lucas >> skulle inte vara helt fel ... Nackdelen är att de behöver tillgång till vårat nät... *funderar på ssh tunnel & lite vpn ....Sessan har iPhone ... *borde inte vara några problem

Nemaproblema Micke!
*sätter min mobil på ljudlöst så är saken biff! ;)*

Blir lite sugen på den där festen Lucas, synd att det är fullt....fast jag är ganska liten så jag kanske kan slinka med ändå`! 😉

God morgon. Tittar in lite snabbt innan jag måste rusa till jobbet.
Micke: Tack för rapporten.
Nu är jag seeeeeeen (#)