Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 15:46Jessie >> Som vem då ??????* måste hem måste hem måste hem och byta bild *
Jessie >> Som vem då ??????* måste hem måste hem måste hem och byta bild *
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 15:49Nej men sorry Micke.. det är bara den där långa halsen som liksom påminner om TT om man tittar lite snabbt på bilden.. *skäms nu för att jag fick dig att vilja byta bild*
Den ÄR bra den där bilden faktiskt... lovar! *kram*
Nej men sorry Micke.. det är bara den där långa halsen som liksom påminner om TT om man tittar lite snabbt på bilden.. *skäms nu för att jag fick dig att vilja byta bild*
Den ÄR bra den där bilden faktiskt... lovar! *kram*
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 16:31HSS 11, var har du varit?
HSS 11, var har du varit?
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 17:25Helena, jag har äntligen blivit usläppt från vagnhallen. ;(
Om en vecka är det trafikstart, kommer du och åker med mig? (L)
Helena, jag har äntligen blivit usläppt från vagnhallen. ;(
Om en vecka är det trafikstart, kommer du och åker med mig? (L)
Quote from Rasmus Olsson on 13 May 2010, 06:04Morrn!
Vaknade för en timme sen, med hetta. Takfläkten var avstängd, vilket den iofs brukar vara på nätterna. Men någon lustigkurre hade skruvat upp termostaten på max! Så stillastående luft och enorm hetta.
Bara kliva upp och göra kaffe och börja arbet
Morrn!
Vaknade för en timme sen, med hetta. Takfläkten var avstängd, vilket den iofs brukar vara på nätterna. Men någon lustigkurre hade skruvat upp termostaten på max! Så stillastående luft och enorm hetta.
Bara kliva upp och göra kaffe och börja arbet
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 06:09God morgon. Första semesterdagen och då vaknar man halv sex. Får fixa mer kaffe.
God morgon. Första semesterdagen och då vaknar man halv sex. Får fixa mer kaffe.
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 06:46God morgon på er!! Dags att tvätta,men först kaffe...
God morgon på er!! Dags att tvätta,men först kaffe...
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 07:37God morgon!
Ingen idé att ge sig sovmorgon fullt ut när jag ändå ska upp halv fem imorgon igen. *hepp!*
God morgon!
Ingen idé att ge sig sovmorgon fullt ut när jag ändå ska upp halv fem imorgon igen. *hepp!*
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 08:42God Morgon! Första lediga dagen av 4, känns inte helt fel!
God Morgon! Första lediga dagen av 4, känns inte helt fel!
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 09:18God morgon. Skönt att vara ledig idag, men ska jobba imorgon så det gäller att njuta av dagen 🙂
God morgon. Skönt att vara ledig idag, men ska jobba imorgon så det gäller att njuta av dagen 🙂