Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 09:19God morgon. Idag är en mkt bättre dag än igår. Tänk vad sömn och mat kan göra. 🙂
God morgon. Idag är en mkt bättre dag än igår. Tänk vad sömn och mat kan göra. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 09:23Det låter ju jättebra 🙂
Det låter ju jättebra 🙂
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 10:13Morrn morrn, begåvningsreserven tog sovmorgon fast han ändå måste upp och jobba imorrn, nu blir det en lååång natt. 🙂
Finns det några kvar här på singelforumet förresten? Tyckte jag uppfattande ytterligare ett par avhopp när jag skumläste lite snabbt
Morrn morrn, begåvningsreserven tog sovmorgon fast han ändå måste upp och jobba imorrn, nu blir det en lååång natt. 🙂
Finns det några kvar här på singelforumet förresten? Tyckte jag uppfattande ytterligare ett par avhopp när jag skumläste lite snabbt
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 10:15Kalle, jag är kvar. Tror attdet finns några till...
Kalle, jag är kvar. Tror attdet finns några till...
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 10:22Trevligt, two is a crowd så ramlar det in nån till så är det snart oöverskådligt. 😉
Trevligt, two is a crowd så ramlar det in nån till så är det snart oöverskådligt. 😉
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 10:38God morgon på er!
Trevligt cykelväder idag.... inte så mycket solsken, men det gick ju att lösa med gult glas i brillorna, ja och med lite kaffe och kreativitet.BILD:http://lh4.ggpht.com/_F0agRqB1nxk/S-u6am46XVI/AAAAAAAAAB0/IVeibOpwD-4/sol%20med%20kaffe
God morgon på er!
Trevligt cykelväder idag.... inte så mycket solsken, men det gick ju att lösa med gult glas i brillorna, ja och med lite kaffe och kreativitet.
BILD:http://lh4.ggpht.com/_F0agRqB1nxk/S-u6am46XVI/AAAAAAAAAB0/IVeibOpwD-4/sol%20med%20kaffe
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 11:32God förmiddag! Lååång sovmorgon idag och stadig frukost i magen, kan det bli bättre?! 🙂
God förmiddag! Lååång sovmorgon idag och stadig frukost i magen, kan det bli bättre?! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 14:39midda, får väl jag säga istället 🙂 Ingen bra start på denna dag.
midda, får väl jag säga istället 🙂 Ingen bra start på denna dag.
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 14:48Vad har hänt då då Lucas?
Vad har hänt då då Lucas?
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 14:58Kompisen som sov över här fick ett inte så trevligt samtal,
Kompisen som sov över här fick ett inte så trevligt samtal,