Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 10:10Lucas: Wishful thinking will get you - nowhere! *mouahahahahaaa*
Lucas: Wishful thinking will get you - nowhere! *mouahahahahaaa*
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 10:30Godmorgon? Host & snörvel o te i koppen.
Godmorgon? Host & snörvel o te i koppen.
Quote from Rasmus Olsson on 10 May 2010, 10:35Vad äckligt, har du hosta och snörvel i ditt te?
Vad äckligt, har du hosta och snörvel i ditt te?
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 10:39*skratta* 🙂
*skratta* 🙂
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 10:43Jessie: vi får väl se på våran date 😉
Jessie: vi får väl se på våran date 😉
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 10:45Ehm Lucas, om du tror att jag tänker dyka upp på en "dejt" med piskan i högsta hugg då är du nog liiiite fel ute.
Ehm Lucas, om du tror att jag tänker dyka upp på en "dejt" med piskan i högsta hugg då är du nog liiiite fel ute.
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 10:48😀 piska runt mig i spåret var väl närmast till hands tänkte jag.
😀 piska runt mig i spåret var väl närmast till hands tänkte jag.
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 10:50Lucas: Va? Ska vi SPRINGA tillsammans nu också? Jag trodde du och jag och Björn skulle ut på krogen och svänga våra lurviga? (ja, eller era lurviga då.. eller iaf Björns lurviga - du kanske rakar, vad vet jag?)
Lucas: Va? Ska vi SPRINGA tillsammans nu också? Jag trodde du och jag och Björn skulle ut på krogen och svänga våra lurviga? (ja, eller era lurviga då.. eller iaf Björns lurviga - du kanske rakar, vad vet jag?)
Quote from Rasmus Olsson on 10 May 2010, 10:51Jessie, har du lurviga ben? Trodde ALLA tjejer rakade sig. På benen asså.
Jessie, har du lurviga ben? Trodde ALLA tjejer rakade sig. På benen asså.
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 10:53Godmorgon alla singlar!
Har ganska precis vaknat till liv efter helgens bravader.
Tur att man var ledig en extra dag.
Idag blir det en tur på min älskling i ett soligt Helsingborg.
Om 16 dagar kommer en annan typ av "älskling" hit.
Tur det, jag har skeda
Godmorgon alla singlar!
Har ganska precis vaknat till liv efter helgens bravader.
Tur att man var ledig en extra dag.
Idag blir det en tur på min älskling i ett soligt Helsingborg.
Om 16 dagar kommer en annan typ av "älskling" hit.
Tur det, jag har skeda