Quote from Rasmus Olsson on 14 May 2010, 10:08Grattis Jessi! Hoppas du får en lika fin födelsedag som jag.
Sara håll ut, bara 12 dagar kvar!! (L)
Grattis Jessi! Hoppas du får en lika fin födelsedag som jag.
Sara håll ut, bara 12 dagar kvar!! (L)
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 10:20gäsp: ja god morgon allesammans, och grattis Jessie!
gäsp: ja god morgon allesammans, och grattis Jessie!
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 11:00Nu är det egentligen godmiddag...
Men stort grattis på Födelsedagen Jessie !
Nu är det egentligen godmiddag...
Men stort grattis på Födelsedagen Jessie !
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 11:04Födelsedagskramar till Jessie! (L)
Födelsedagskramar till Jessie! (L)
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 15:03Grattis Jessie, av mig får du en........ eh ............... Rosa luftgitarr i valfri färg 😀
Grattis Jessie, av mig får du en........ eh ............... Rosa luftgitarr i valfri färg 😀
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 19:02Hipp Hipp Hurra för Jessie!
Hipp Hipp Hurra för Jessie!
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 19:40Tack allihopa och.. om jag får välja färg på luftgitarren så väljer jag en kungsblå! 😉
Tack allihopa och.. om jag får välja färg på luftgitarren så väljer jag en kungsblå! 😉
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 19:44Rosa luftgitarrer i all ära, men av mig får du en varm
* KRAM *
🙂(Givetvis i valfri färg även den, de röda brukar vara väldigt populära, men alla har sin personliga favorit.)
Rosa luftgitarrer i all ära, men av mig får du en varm
* KRAM *
🙂
(Givetvis i valfri färg även den, de röda brukar vara väldigt populära, men alla har sin personliga favorit.)
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 20:44Tar fram trumpeten och gratulerar Jessie med en trudelutt...
"All the things you are" fick det bli, en fin melodi till en fin flicka (H:).
*hör grannarna applådera*
Tar fram trumpeten och gratulerar Jessie med en trudelutt...
"All the things you are" fick det bli, en fin melodi till en fin flicka (H:).
*hör grannarna applådera*
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 21:22Grattis Jessie, trots din hyfs och artighet 😉
Grattis Jessie, trots din hyfs och artighet 😉