Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 04:33God morgon ni som snart ska stiga upp =) Nu hoppar jag i säng.
God morgon ni som snart ska stiga upp =) Nu hoppar jag i säng.
Quote from Rasmus Olsson on 15 May 2010, 06:47God morgon! Kaffe på g.
God morgon! Kaffe på g.
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 07:28God morgon. Mera kaffe!
God morgon. Mera kaffe!
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 08:45Morrn morrn, idag ska jag jobba på båten hela dagen och hoppas att äntligen få uppleva lite värme som utlovat. Ha en bra dag singlar!
Morrn morrn, idag ska jag jobba på båten hela dagen och hoppas att äntligen få uppleva lite värme som utlovat. Ha en bra dag singlar!
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 09:11Godmorgon på er! Trist väder i Helsingborg, men men, det blir cykeltur oavsett idag. Tar en kopp kaffe till och hoppas på uppehåll.....
Godmorgon på er! Trist väder i Helsingborg, men men, det blir cykeltur oavsett idag. Tar en kopp kaffe till och hoppas på uppehåll.....
Quote from Åsa Tysklind on 15 May 2010, 09:12god morgon.
Trist väder i dag här men hoppas på en cykeltur ändå men annas finns det inga planer i dag än.
god morgon.
Trist väder i dag här men hoppas på en cykeltur ändå men annas finns det inga planer i dag än.
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 09:20Godmorgon
I dag blir det en skön cykel tur till Vaxholm i det härliga soliga vädret 17 +.
Ha en bra dag
Godmorgon
I dag blir det en skön cykel tur till Vaxholm i det härliga soliga vädret 17 +.
Ha en bra dag
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 09:21Ska du verkligen cykla i det här vädret Johan? På Rektorgatan regnar det spik.
Ska du verkligen cykla i det här vädret Johan? På Rektorgatan regnar det spik.
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 09:22God morgon. Mår väl oförtjänt bra idag 🙂
God morgon. Mår väl oförtjänt bra idag 🙂
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 09:28Gomorron (eller förmiddag börjar det väl bli vid den här tiden). Solen lyser med sin frånvaro idag. Men vad gör det, jag ska träna inomhus idag ändå. 😉
Spinning/core och flow står på schemat. Det brukar pigga upp på lördagsfömiddagarna. Med lite tur får
Gomorron (eller förmiddag börjar det väl bli vid den här tiden). Solen lyser med sin frånvaro idag. Men vad gör det, jag ska träna inomhus idag ändå. 😉
Spinning/core och flow står på schemat. Det brukar pigga upp på lördagsfömiddagarna. Med lite tur får