Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 10:15Robert: Det är ingen större fara faktiskt. Kommer väl kanske senare :/
Robert: Det är ingen större fara faktiskt. Kommer väl kanske senare :/
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 10:41Anna:
Lucky bastard! Vi var ett gäng som planerade att cykla Slottsrundan idag, men det blev inte så mycket med det. (#)Tror att jag får släpa mig iväg och köra ett styrkepass istället, dvs så jag blir av med lite överskottsenergi. Körde ju den obligat
Anna:
Lucky bastard! Vi var ett gäng som planerade att cykla Slottsrundan idag, men det blev inte så mycket med det. (#)
Tror att jag får släpa mig iväg och köra ett styrkepass istället, dvs så jag blir av med lite överskottsenergi. Körde ju den obligat
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 10:43Henrik: Ja den skulle ju jag också varit med på 🙁
Henrik: Ja den skulle ju jag också varit med på 🙁
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 10:53Jo: Vi funderar faktiskt på att ev ta oss dit imorgon istället, dvs om vädret är ok och kvällens inflyttningsfest inte blir allt för hård. He he många osäkerhetsfaktorer kvar med andra ord.
Jo: Vi funderar faktiskt på att ev ta oss dit imorgon istället, dvs om vädret är ok och kvällens inflyttningsfest inte blir allt för hård. He he många osäkerhetsfaktorer kvar med andra ord.
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 11:04Jo: Är du fortfarande onykter eller? 😉
Jo: Är du fortfarande onykter eller? 😉
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 11:04Henrik: Okej 🙂 Tror jag cyklar med klubben imorgon och jag hittar någon som vill följa med och det inte spöregnar... men det kommer det väl säkert att göra 🙁
Henrik: Okej 🙂 Tror jag cyklar med klubben imorgon och jag hittar någon som vill följa med och det inte spöregnar... men det kommer det väl säkert att göra 🙁
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 11:09Robert: Nej! Vinet vi lyckats köpa igår var vidrigt så blev aldrig särskilt full ens. TIPS: Köp ALDRIG vin bara för att det är billigt!
Robert: Nej! Vinet vi lyckats köpa igår var vidrigt så blev aldrig särskilt full ens. TIPS: Köp ALDRIG vin bara för att det är billigt!
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 11:14Södertälje = sol och 17 grader varmt i skuggan.
BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-ashamed004.gif
Södertälje = sol och 17 grader varmt i skuggan.
BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-ashamed004.gif
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 11:18Jo: Låter som en bra regel. Lite trist då kan jag tänka mig..
Jo: Låter som en bra regel. Lite trist då kan jag tänka mig..
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 11:20Jessie: ser liknande ut i Eskilstuna. Mitt stora problem just nu är på vilket sätt jag ska ut och röra på mig.. 😉
Jessie: ser liknande ut i Eskilstuna. Mitt stora problem just nu är på vilket sätt jag ska ut och röra på mig.. 😉