Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 19:25Robert: Too much work för något jag kommer att använda i säg.. fyra veckor? 😉
Robert: Too much work för något jag kommer att använda i säg.. fyra veckor? 😉
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 19:26Köp Hello Kitty-klistermäsken och dekorera. 😉
Eller nån annan figur som du gillar. Hehe.
Köp Hello Kitty-klistermäsken och dekorera. 😉
Eller nån annan figur som du gillar. Hehe.
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 19:29*gillar inte dekorationer*
(enfärgat is da shit!)
*gillar inte dekorationer*
(enfärgat is da shit!)
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 19:59Jessie, det var mer ett skämt. 😉 Jag skulle inte heller vilja ha ens Hello Kitty på hjälmen...
Jessie, det var mer ett skämt. 😉 Jag skulle inte heller vilja ha ens Hello Kitty på hjälmen...
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 20:17Jessie: Du kan ju kalla det "strömlinjeformat" istället för "smalt". Säkert större imponansfaktor på sekundjagande Forummedlemmar med mindre ändamålsenligt formade huvuden. 🙂
Jessie: Du kan ju kalla det "strömlinjeformat" istället för "smalt". Säkert större imponansfaktor på sekundjagande Forummedlemmar med mindre ändamålsenligt formade huvuden. 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 15 May 2010, 21:12Att ha för många cykelhjälmar är att lura sig själv. Jag har tre.
Att ha för många cykelhjälmar är att lura sig själv. Jag har tre.
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 21:17Tja 🙂
Nu äger jag ju faktiskt en egen. Inhandlad i en bra cykelbutik 🙂
Tja 🙂
Nu äger jag ju faktiskt en egen. Inhandlad i en bra cykelbutik 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 15 May 2010, 21:20Vadå´Cykel eller cykelhjällm?
Vadå´Cykel eller cykelhjällm?
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 21:27Det var väl ändå hjälm vi pratade om va? 😀
😉
O pappas gamla mtb fungerade skapligt bra....
men något flermila pass blir det inte igen
Det var väl ändå hjälm vi pratade om va? 😀
😉
O pappas gamla mtb fungerade skapligt bra....
men något flermila pass blir det inte igen
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 21:31Vad var det som falierade sist, du eller cykeln? 😉
Vad var det som falierade sist, du eller cykeln? 😉