Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 21:34Cykeln höll, o jag var bara nästan död när vi kommit runt
men kul... ne det kan jag inte påstod att det var.
Men mäkta stolt att jag ändå höll i 6mil, helt otränad. 🙂
Cykeln höll, o jag var bara nästan död när vi kommit runt
men kul... ne det kan jag inte påstod att det var.
Men mäkta stolt att jag ändå höll i 6mil, helt otränad. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 21:36Jo jag hade nog aldrig pallat den sträckan 🙂 Det ska du känna dig duktig med att ha gjort (t+)
Jo jag hade nog aldrig pallat den sträckan 🙂 Det ska du känna dig duktig med att ha gjort (t+)
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 21:37Det var roligt! Det var ju så regnigt så att det blev kul. 🙂
Det var roligt! Det var ju så regnigt så att det blev kul. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 21:37Pia, du är ju grym! 😀
T o m jag var rejält mörbultad efter mina 6 mil i tisdags. Och jag anser mig inte vara HELT otränad, även om det har varit dåligt med längre turer.
Pia, du är ju grym! 😀
T o m jag var rejält mörbultad efter mina 6 mil i tisdags. Och jag anser mig inte vara HELT otränad, även om det har varit dåligt med längre turer.
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 21:53Tack för den kommentaren Nina, det värmde lite 😀
Som sagt, väntar bara på att värstingträningsvärken ska komma....
Tack för den kommentaren Nina, det värmde lite 😀
Som sagt, väntar bara på att värstingträningsvärken ska komma....
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 22:10Pia om man tränar hela tiden då, så hinner inte träningsvärken komma.
så då är det väl bara till att köra på eller? 😉 ta nu inte detta på för stort allvar 😀
Pia om man tränar hela tiden då, så hinner inte träningsvärken komma.
så då är det väl bara till att köra på eller? 😉 ta nu inte detta på för stort allvar 😀
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 22:16(#) hmm
driver han med mig nu eller???
menar han träna mer, som i att cykla mer??förstår inte alls....
(#) hmm
driver han med mig nu eller???
menar han träna mer, som i att cykla mer??
förstår inte alls....
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 22:19nej bry dig inte om det, ska nog skriva i god natt tråden ist
nej bry dig inte om det, ska nog skriva i god natt tråden ist
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 22:22inget illa menat.
inget illa menat.
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 22:25Ingen fara Joel, jag tog inte illa vid mig 😀
jag sitter i soffan o hoppas på att träningsvärken faktiskt har missat mig 😀 *hoppas*
Ingen fara Joel, jag tog inte illa vid mig 😀
jag sitter i soffan o hoppas på att träningsvärken faktiskt har missat mig 😀 *hoppas*