Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 10:51Oj, har Håkan en Pavoni... *impad* Själv sitter jag med en helautomatisk Krups... *frukostmums*
Oj, har Håkan en Pavoni... *impad* Själv sitter jag med en helautomatisk Krups... *frukostmums*
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 11:00God morgon!
Summering av natten/morgonen:Full och dum igen
Så full att man frågar spegeln "Vad är du för en?"
Så dum så man ändå stannar med sin nyfunne vän....Det verkar vara fint väder ute iaf. 🙂
God morgon!
Summering av natten/morgonen:
Full och dum igen
Så full att man frågar spegeln "Vad är du för en?"
Så dum så man ändå stannar med sin nyfunne vän....
Det verkar vara fint väder ute iaf. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 11:58Maria,
mmmmm...och hon är jättefin och kaffet blir sjuuukt gott (H:)
Maria,
mmmmm...och hon är jättefin och kaffet blir sjuuukt gott (H:)
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 06:10Godmorgon på er !!
Godmorgon på er !!
Quote from Rasmus Olsson on 17 May 2010, 07:09Godmorgon!
Idag blir det en härlig cykeldag, borde få ihop mins 8 mil.För övrigt ät det bara 9 dagar kvar!!!! (L)
Godmorgon!
Idag blir det en härlig cykeldag, borde få ihop mins 8 mil.
För övrigt ät det bara 9 dagar kvar!!!! (L)
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 07:14Goder Morgon !
Hoppas att helgen har gjort Eder alla gott och att ni nu tar tag i denna vecka med ett leende på läpparna. jag tänker göra det iallafall.
Här kommer dagens rapport:Eskilstuna: sol, molnigt från lunchtid, 20 grader
Göteborg: molnigt med r
Goder Morgon !
Hoppas att helgen har gjort Eder alla gott och att ni nu tar tag i denna vecka med ett leende på läpparna. jag tänker göra det iallafall.
Här kommer dagens rapport:
Eskilstuna: sol, molnigt från lunchtid, 20 grader
Göteborg: molnigt med r
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 07:18Morrn morrn. Fortfarande sliten efter helgens bravader. Försöker piggna till med en kopp.
Morrn morrn. Fortfarande sliten efter helgens bravader. Försöker piggna till med en kopp.
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 07:19Lucas >> Mn Lucas ... Börjar du bli gammal eller bara otränad ;)(H)
Lucas >> Mn Lucas ... Börjar du bli gammal eller bara otränad ;)(H)
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 07:24Go mööra.... (H)
Go mööra.... (H)
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 07:25Micke. Inför detta event var jag väldigt vältränad, men något vi glömde som kan verka nödvändigt var ju mat. 🙂
Micke. Inför detta event var jag väldigt vältränad, men något vi glömde som kan verka nödvändigt var ju mat. 🙂