Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 07:35Lucas >> hahaha... Lite glömsk ? För stod det inget om mat på hemsidan ... ?
Lucas >> hahaha... Lite glömsk ? För stod det inget om mat på hemsidan ... ?
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 07:48God morgon kära singlar!
Haft en fullbokad men trevlig helg. Lite extra trevlig igår faktiskt. Nu ska jag bara försöka luska ut vad sällskapet i fråga tyckte om kvällen. Vågar inte hoppas då han verkar vara lite väl bra för att vara sann...
God morgon kära singlar!
Haft en fullbokad men trevlig helg. Lite extra trevlig igår faktiskt. Nu ska jag bara försöka luska ut vad sällskapet i fråga tyckte om kvällen. Vågar inte hoppas då han verkar vara lite väl bra för att vara sann...
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 08:06God morgon! Här sitter en utvilad stjärndam i sina bästa år och känner sig rätt så oförskämt nöjd med helgen som gått. 😀
*räcker fram en kopp kaffe till Micke*
(fast om det är gott vete väl tusan, jag har ju tydligt ingen smak för kaffe)
God morgon! Här sitter en utvilad stjärndam i sina bästa år och känner sig rätt så oförskämt nöjd med helgen som gått. 😀
*räcker fram en kopp kaffe till Micke*
(fast om det är gott vete väl tusan, jag har ju tydligt ingen smak för kaffe)
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 08:11Jo: Då håller vi tummarna för dig då! (t+)
Jo: Då håller vi tummarna för dig då! (t+)
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 08:12Micke: Nja, det stod väl inget om mat på sidan, men det känns som det kan vara bra att intaga både innan och under tiden 😉 Men skoj hade vi iaf.
Jo: Hoppas kan man väl alltid göra?
Micke: Nja, det stod väl inget om mat på sidan, men det känns som det kan vara bra att intaga både innan och under tiden 😉 Men skoj hade vi iaf.
Jo: Hoppas kan man väl alltid göra?
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 08:25Jessie >> Tack för kaffet !
Lucas >> Stod det inget om att det fanns hak på vägen ? Eller har jag drömt ?
Jessie >> Tack för kaffet !
Lucas >> Stod det inget om att det fanns hak på vägen ? Eller har jag drömt ?
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 08:26Micke: Varsågod! 🙂
(mumlar nåt om att jag NÅN DAG ska lära mig hur man gör riktigt kaffe, det verkar ju vara så sabla uppskattat och allt...)
Micke: Varsågod! 🙂
(mumlar nåt om att jag NÅN DAG ska lära mig hur man gör riktigt kaffe, det verkar ju vara så sabla uppskattat och allt...)
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 08:29Jessie >> Absolut !! Finns Barista kurser man kan gå även om de flesta av dem inriktar sig på att göra Latte, expresso och annat som kräver en maskin för 25k+.
Jessie >> Absolut !! Finns Barista kurser man kan gå även om de flesta av dem inriktar sig på att göra Latte, expresso och annat som kräver en maskin för 25k+.
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 08:29Micke: Jo det fanns krubbställe på vägen, men det skippade vi i fyllan och villan, det var ju sån lång kö 😀
Micke: Jo det fanns krubbställe på vägen, men det skippade vi i fyllan och villan, det var ju sån lång kö 😀
Quote from Rasmus Olsson on 17 May 2010, 08:29Micke, kan du fixa 22 grader och sol om 9 dagar i Helsingborg och de efterföljande dagarna?
Micke, kan du fixa 22 grader och sol om 9 dagar i Helsingborg och de efterföljande dagarna?