Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 08:31Eh... skitbra Micke. Fast jag hade nog tänkt mig en något mindre officiell kurs... och en något mer.. privat? 😉
Eh... skitbra Micke. Fast jag hade nog tänkt mig en något mindre officiell kurs... och en något mer.. privat? 😉
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 08:45Lucas >> Med andra ord så hade ni det bara bra (H)
Bruse >> Kan inte lova nåt men kommer självklart att göra mitt bästa
Jessie >> Inga problem men måste dock vänta med det till jag har köpt min nya maskin :D(H)
Lucas >> Med andra ord så hade ni det bara bra (H)
Bruse >> Kan inte lova nåt men kommer självklart att göra mitt bästa
Jessie >> Inga problem men måste dock vänta med det till jag har köpt min nya maskin :D(H)
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 08:47Micke: Jo vi hade det grymt skoj, kommer att bli ett stående event detta. Dock känns det ju som man ligger på avgiftning nu 🙂
Micke: Jo vi hade det grymt skoj, kommer att bli ett stående event detta. Dock känns det ju som man ligger på avgiftning nu 🙂
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 08:55Micke: Heeelt okej med mig. 😉
(pustar ut lite över att det får vänta ett tag till med att lära mig kaffefixandets konster)
Micke: Heeelt okej med mig. 😉
(pustar ut lite över att det får vänta ett tag till med att lära mig kaffefixandets konster)
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 09:18Tack för väderleksrapporten!
Den motordrivna Pärlan på verkstan nu på morgonen (kommer bli dyyyyrt 🙁 ) men en långpromenad därifrån till jobbet blev det. Redan uppe i två koppar kaffe, var ska dagen sluta...?
Tack för väderleksrapporten!
Den motordrivna Pärlan på verkstan nu på morgonen (kommer bli dyyyyrt 🙁 ) men en långpromenad därifrån till jobbet blev det. Redan uppe i två koppar kaffe, var ska dagen sluta...?
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 09:49Godmorgon alla, har saknat er!!! (L)
Lucas: Jag kände ju på mej att det skulle bli kul! 🙂
Jessie det finns bättre saker att lära sej än att fixa kaffe! 😉
*sagt av en tedrickare!*
Godmorgon alla, har saknat er!!! (L)
Lucas: Jag kände ju på mej att det skulle bli kul! 🙂
Jessie det finns bättre saker att lära sej än att fixa kaffe! 😉
*sagt av en tedrickare!*
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 10:04Jeanette >> Absolut, man kan gå kurser på hur man brygger te på japanskt vis, som man sedan kan visa sina kaffedrickande vänner för att konvertera dem till enbart te (H)
Jeanette >> Absolut, man kan gå kurser på hur man brygger te på japanskt vis, som man sedan kan visa sina kaffedrickande vänner för att konvertera dem till enbart te (H)
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 12:43Kaffe eller te... Måste man välja?
Kaffe eller te... Måste man välja?
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 12:49LInda >> Nop jag dricker båda ibland samtidigt men i olika muggar så klart 😉
LInda >> Nop jag dricker båda ibland samtidigt men i olika muggar så klart 😉
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 15:30Simultan......är du tjej Micke? 😉
Simultan......är du tjej Micke? 😉