Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 15:35Jeanette >> Ibland undrar till och med jag ....
Jeanette >> Ibland undrar till och med jag ....
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 15:39Micke (H:)
Kram på dej vännen!
Micke (H:)
Kram på dej vännen!
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 15:43Jeanette >> Kram !
Jeanette >> Kram !
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 16:07girl-on-girl action?
🙂
girl-on-girl action?
🙂
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 18:00yay, då vill jag också vara med, jag har grrrym simultanförmåga 😉
yay, då vill jag också vara med, jag har grrrym simultanförmåga 😉
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 18:04Å vilken riktning tog det där?!
Å vilken riktning tog det där?!
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 18:09Jeanette: Det är värmen du vet. Den stiger karlarna här åt båda huvudena... *pust*
Jeanette: Det är värmen du vet. Den stiger karlarna här åt båda huvudena... *pust*
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 18:23Oj, dricka kaffe och te samtidigt. Stiga åt båda huvudena samtidigt. Börjar grabbarna utveckla simultanförmåga? Ska man gratulera eller bli rädd?
Oj, dricka kaffe och te samtidigt. Stiga åt båda huvudena samtidigt. Börjar grabbarna utveckla simultanförmåga? Ska man gratulera eller bli rädd?
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 18:25Linda: Framförallt - gratulera VEM? Mannen med nyfunnen simultankapacitet eller (den förvånade) kvinnan i hans liv? (H)
Linda: Framförallt - gratulera VEM? Mannen med nyfunnen simultankapacitet eller (den förvånade) kvinnan i hans liv? (H)
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 18:26Rädda behöver vi nog inte bli, men de kanske kommer till en överraskande insikt med sina nya kunskaper! 😉
Rädda behöver vi nog inte bli, men de kanske kommer till en överraskande insikt med sina nya kunskaper! 😉