Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 18:28Tror du verkligen det Jeanette? Eller är det inte snarare större chans/risk att de kommer fram till något heeelt annat som vi kvinnor inte har den minsta nytta av.. som vanligt? 😉
Tror du verkligen det Jeanette? Eller är det inte snarare större chans/risk att de kommer fram till något heeelt annat som vi kvinnor inte har den minsta nytta av.. som vanligt? 😉
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 18:39Jessie: "Kvinnan i hans liv"? Trodde att detta var en singetråd 😉
Ahaaaa! Det är så det hänger ihop! Om en man varit singel tillräckligt länge kommer han att utveckla simultanförmåga troligtvis i brist på kvinnlig s(t)imulans. Misstänker att vi är en st
Jessie: "Kvinnan i hans liv"? Trodde att detta var en singetråd 😉
Ahaaaa! Det är så det hänger ihop! Om en man varit singel tillräckligt länge kommer han att utveckla simultanförmåga troligtvis i brist på kvinnlig s(t)imulans. Misstänker att vi är en st
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 18:40Hm du kan ha en poäng där Jessie, .....de kanske gör en abrovink på ett "nyfunnet" problem i sin iver att utforska sina nya kunskaper. Jaja alla är vi barn i början! 😉
Hm du kan ha en poäng där Jessie, .....de kanske gör en abrovink på ett "nyfunnet" problem i sin iver att utforska sina nya kunskaper. Jaja alla är vi barn i början! 😉
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 18:51tror det har nämnts i nån tråd tidigare att kvinnor är bra på att övertolka, tolka in saker som inte sagts och sen spinna vidare och prata sinsemellan i stället för att bara fråga.
😉
tror det har nämnts i nån tråd tidigare att kvinnor är bra på att övertolka, tolka in saker som inte sagts och sen spinna vidare och prata sinsemellan i stället för att bara fråga.
😉
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 19:18Håkan: Jag skulle vilja svara på inlägget men det du skriver kan tolkas på minst 23 olika sätt så jag måste nog ringa runt till mina kompisar och diskutera vad du menar först :-p 😀
Håkan: Jag skulle vilja svara på inlägget men det du skriver kan tolkas på minst 23 olika sätt så jag måste nog ringa runt till mina kompisar och diskutera vad du menar först :-p 😀
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 23:43det blev ju girl-on-girl-on-girl-action i alla fall
i tråden
kanske inte riktigt vad jag tänkt mig men det finns ju alltid i morgon
🙂
det blev ju girl-on-girl-on-girl-action i alla fall
i tråden
kanske inte riktigt vad jag tänkt mig men det finns ju alltid i morgon
🙂
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 06:20Gomorron!
Fy vad trött jag är. Idag vill jag bara sova. Får man det?
Gomorron!
Fy vad trött jag är. Idag vill jag bara sova. Får man det?
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 07:07God morgon alla glada:D Vem vill servera mig kaffe idag?
Nina: Klart det är ok att vara morogntrött ibland.
Nu har jag nyss kommit hem ifrån min morgonlöpning på ca en timma, känns grymt bra.:-)
God morgon alla glada:D Vem vill servera mig kaffe idag?
Nina: Klart det är ok att vara morogntrött ibland.
Nu har jag nyss kommit hem ifrån min morgonlöpning på ca en timma, känns grymt bra.:-)
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 07:12Jag bjuder på kaffe, Lucas. Om det duger med vanligt mörkrostat skånskt kaffe så 😉
Jag börjar vakna till liv. Sitter och mumsar i mig rågkusar med ost. Funderar på att ta räsern direkt nu på morgonen när barnen ska till skolan. Då kan jag ju inte gå och
Jag bjuder på kaffe, Lucas. Om det duger med vanligt mörkrostat skånskt kaffe så 😉
Jag börjar vakna till liv. Sitter och mumsar i mig rågkusar med ost. Funderar på att ta räsern direkt nu på morgonen när barnen ska till skolan. Då kan jag ju inte gå och
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 07:14Nina: Vanligt mörkrostat skånskt funkar alldeles utmärkt 🙂
Gillar kommentaren "då jag har en riktigt cyklist som granne" 😀 Är inte du det om du cyklar då? 😉
Är du ledig idag?
Nina: Vanligt mörkrostat skånskt funkar alldeles utmärkt 🙂
Gillar kommentaren "då jag har en riktigt cyklist som granne" 😀 Är inte du det om du cyklar då? 😉
Är du ledig idag?