Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Micke- Ja en aning låg på morgon kvisten. Sov illa, och ett Hjärta som värker för tillfället..

God morgon!

Har ännu inte lyckats skaka av mig den olustiga känslan jag vaknade av imorse. Ni vet, man drömmer nåt och vaknar med en olustig känsla som dröjer sig kvar hela dagen.

Skillnaden för mig den här gången, är att jag minns min dröm, och vet var

Klart att du är värd att unna dej ledigt Lucas! 🙂

Verkar som våren tar knäcken på FB invånarna, många av oss med bultande hjärtan och förvirrade hjärnor! 😉

Bruse: Du får tänka på nåtgot positivt under dagen så skall du se att det bli bättre.

jeanette: Ja det lär ju inte bli nån semester iår så det är riktig gött faktiskt.

Jeanette, jag är inte alls förvirrad. jag vet klart och tydligt vad jag vill och vart nånstans jag vill. Lite för många hinder ivägen bara.

Jeanette >> Jag lever = en bra dag !! Man måste försöka att se det ljusa i tillvaron oavsett hur litet det är.
Tackar ödmjukast för kaffet !!!

Yvonne >>Hjärta som värker, sova illa och vara låg....Låter inte som någon bra start på dagen.*kramar om, muta

God morgon! 😀
Efter att ha varit uppe halva natten och slagits både med fb (hoppas, hoppas, HOPPAS att det blir bättre nu med nya servern) och med min fotouppladdningssite så var det skööönt med sovmorgon.
Imorgon har jag dock bytt skift med en kollega s

Lucas, varför ingen semester? Pga nya jobbet?

Bruse det var inte riktat direkt till dej men det känns tryggt att veta att du har en plan! 🙂 Själv är jag inte riktigt så strukturerad.......vårkänslor är inte att leka med!

Micke jag är glad att du förgyl

Vårkänslor innefattas i min plan. Hindret är att få utlopp för känslorna i rimlig tid innan det övergår till sommarkänslor....

Men Bruse det är väl bara 8 dagar kvar?

Jessie du får gärna gröt av mej, det är dags för det här nu. Men hunden får någon annan lösa, det ringer för mycket för jag ska hinna sticka näsan utanför dörren! 🙂