Quote from Rasmus Olsson on 18 May 2010, 08:44"Bara"?! Det är ju fan en hel jävla evighet!
Jag kan inte ens stava till tolamåd.
Tycker det är är enormt påfrestande.
"Bara"?! Det är ju fan en hel jävla evighet!
Jag kan inte ens stava till tolamåd.
Tycker det är är enormt påfrestande.
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 08:49Håller med om att det var lite vårdslöst skrivet av mej Bruse, f´låt!
Håller med om att det var lite vårdslöst skrivet av mej Bruse, f´låt!
Quote from Rasmus Olsson on 18 May 2010, 08:54Ja fy! 😉
Ja fy! 😉
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 09:02Micke- Tar emot Kramen men lämmnar chokladen 😀 Ingen fara på torpet här, känslor kommer o går och morgonen känns fin på så många sätt.. Och (L) får jag helt enkelt vårda ömt denna dag 😉
Micke- Tar emot Kramen men lämmnar chokladen 😀 Ingen fara på torpet här, känslor kommer o går och morgonen känns fin på så många sätt.. Och (L) får jag helt enkelt vårda ömt denna dag 😉
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 09:05Yvonne >>VA ?? Lämna chokladen ??? Att Jessie inte tycker om choklad vet vi alla redan men du .....Är det nu vi ska bli oroliga ?
Yvonne >>VA ?? Lämna chokladen ??? Att Jessie inte tycker om choklad vet vi alla redan men du .....Är det nu vi ska bli oroliga ?
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 09:07Micke- Idag är det Kärlek jag behöver inte godis 😉
Micke- Idag är det Kärlek jag behöver inte godis 😉
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 09:09Micke det plakatet går inte att missa!! Bums iväg och erbjud Yvonne nåt bättre än choklad! 😉
Micke det plakatet går inte att missa!! Bums iväg och erbjud Yvonne nåt bättre än choklad! 😉
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 09:12+1 på Yvonne! 🙂
(fast det visste ni väl redan?)Apropå tydliga plakat, vad tror ni om det här som jag snickrar lite på:
Du är het! (inside and out) Jag vill ha dig. Frågor på det?
Tydligt nog? BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-angelic008
+1 på Yvonne! 🙂
(fast det visste ni väl redan?)
Apropå tydliga plakat, vad tror ni om det här som jag snickrar lite på:
Du är het! (inside and out) Jag vill ha dig. Frågor på det?
Tydligt nog? BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-angelic008
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 09:14*springer bort till Yvonne kramar om hårt och länge*
Jeanette >> Nåt i den stilen blir det bra ?
*springer bort till Yvonne kramar om hårt och länge*
Jeanette >> Nåt i den stilen blir det bra ?
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 09:28Jessie den texten på en t-shirt borde göra susen! 😉
Micke....*suck* är det vad du kallar kärlek?! Ansträng dej lite nu då!! 😉
Jessie den texten på en t-shirt borde göra susen! 😉
Micke....*suck* är det vad du kallar kärlek?! Ansträng dej lite nu då!! 😉