Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 07:57Morrn! Ska iväg och springa 25 km medTSM. Trist att solen inte kommer fram idag:(
Morrn! Ska iväg och springa 25 km medTSM. Trist att solen inte kommer fram idag:(
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 08:02Joel: Koka upp drygt 2 dl mjölk. Vispa i 1 msk kakao och 2 msk mannagryn. Låt koka under omrörning på svag värme ca 4 minuter tills det blir en gröt. Snabbt och buslätt!
Joel: Koka upp drygt 2 dl mjölk. Vispa i 1 msk kakao och 2 msk mannagryn. Låt koka under omrörning på svag värme ca 4 minuter tills det blir en gröt. Snabbt och buslätt!
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 08:03Godmorgon Helena! Två å en halv mil, det var inte illa! (t+)
Godmorgon Helena! Två å en halv mil, det var inte illa! (t+)
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 08:16Ser ut att bli regniga mil:(
Ser ut att bli regniga mil:(
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 08:37Gomorron!
Jag kan inte gå. Jag släpar mig fram. Vojne, vojne.... (#)
Gomorron!
Jag kan inte gå. Jag släpar mig fram. Vojne, vojne.... (#)
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 09:06morrn, morrn. Kaffet inmundias nu. Laddar lite för ett gympass och direkt efter det ett innebandypass.
Nina,: Stel idag alltså 😀
morrn, morrn. Kaffet inmundias nu. Laddar lite för ett gympass och direkt efter det ett innebandypass.
Nina,: Stel idag alltså 😀
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 09:19Gomorron Lucas. Stel är bara förnamnet. Jag fick mig ett asgarv inatt när jag reste mig ur soffan och skulle lägga mig. Jag kom ingenvart. Haha!! Ungefär samma nu.
Gomorron Lucas. Stel är bara förnamnet. Jag fick mig ett asgarv inatt när jag reste mig ur soffan och skulle lägga mig. Jag kom ingenvart. Haha!! Ungefär samma nu.
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 09:27😀 hehe visst är det härligt.
😀 hehe visst är det härligt.
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 11:01Go Söndag! Har varit huslig under morgonen och förmiddagen (diskat, dammsugit osv) svalt och skönt ute med någon regnchans, snart dags för en rask långpromenad. Ha så trevligt alla ni "trampisar" och ta det lugnt där ute på vägarna! 🙂
Go Söndag! Har varit huslig under morgonen och förmiddagen (diskat, dammsugit osv) svalt och skönt ute med någon regnchans, snart dags för en rask långpromenad. Ha så trevligt alla ni "trampisar" och ta det lugnt där ute på vägarna! 🙂
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 11:04Jessies morgon:
05:47 - går och lägger mig (!)
08:12 - vaknar av ösregnet mot rutan = lika bra att somna om
10:00 - fortfarande ösregn på rutan, vafan? :@
10:47 - äh vatusan, jag får väl masa mig upp då... men det regnar fortfarandeJag ska ju CYKLA idag
Jessies morgon:
05:47 - går och lägger mig (!)
08:12 - vaknar av ösregnet mot rutan = lika bra att somna om
10:00 - fortfarande ösregn på rutan, vafan? :@
10:47 - äh vatusan, jag får väl masa mig upp då... men det regnar fortfarande
Jag ska ju CYKLA idag