Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God morgon Maria!

Här ska också cyklas, och jag är näst intill livrädd när jag tänker på vad jag gett mig in på. Ser ni mig inte i forumet igen så ligger jag nog död i nån backe på Hallandsåsen 🙁

Japp här ska ut och trampas! Själv då? Det är ju kanonväder ute hos mig iaf 😀 så man kan knappt bärga sig. Få önska dig -Maria en god tur med! 🙂

Måste tänka positiva tankar nu Jo. Kan bli roligt, Ska bli roligt, Kommer bli roligt! 😀 God tur!

Jo: Hur långt ska du? Det låter ju lite dramatiskt det där med att ligga död på Hallandsåsen...

Joel: Gröt var en bra idé, det ska jag såklart peta i mig till frukost!

Ha det så himla bra på era cykelturer oxå! (t+)

Visst du Joel. Vem som helst cyklar ju 12-15 mil på Hallandsåsen tillsammans med de snabba killarna i cykelklubben bara så där utan vidare en söndagsmorgon...förmiddag...kväll...natt... NOT

Jo: De snabba killarna får väl lov att anpassa sig lite efter ditt tempo tycker jag. Det är ju roligt också att cykla med de snabba, man behöver den där draghjälpen ibland. Men okej, 12-15 mil är ganska mycket, men fullt görbart. 🙂 Heja Heja! (t+)

Maria: Ja de kommer inte att ha något val (H)

Vi ska stanna för lunch halvvägs så jag kanske ska tänka på det som två olika cykelpass som bara råkar infalla ganska tätt eller nåt...

Ja det låter som en riktig utmaning! 🙂 Du kanske inte ska ligga och dra allt för länge i täten då, Kör på det fixar du (t+) , lätta växlar och en bra rygg att hänga på (v)

-Maria testa att ha lite gojibär i gröten, blir kanon 😀

Joel: Jag är annars (ö?)känd för min chokladmannagrynsgröt. 😀

Det låter ju mmmm intressant 😉 . Fast säger du att det är gott, så litar jag på det. Måste testa helt klart! skulle man kunna få receptet?
Jag i köket utan recept=ingen bra idé 😀