Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 07:46kan inte sova mer konstigt nog:-(
kan inte sova mer konstigt nog:-(
Quote from Rasmus Olsson on 22 May 2010, 07:47Morgon, la mig för sent, vaknade som vanligt vid sex.
Morgon, la mig för sent, vaknade som vanligt vid sex.
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 07:47Godmorgon! Redan varit vaken i nästan en timme och har en lång, slapp men ändå aktiv dag framför mig. Dags för frukost och sen börja ladda för lite cykelträning.
(försöker febrilt intala mig själv att jag VISST kommer att kunna gå imorgon med - men lycka
Godmorgon! Redan varit vaken i nästan en timme och har en lång, slapp men ändå aktiv dag framför mig. Dags för frukost och sen börja ladda för lite cykelträning.
(försöker febrilt intala mig själv att jag VISST kommer att kunna gå imorgon med - men lycka
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 08:00Gomorron. Vakna före 7 när man somnat efter 1. Blärk. Tur att det finns chokladmannagrynsgröt iaf. Då blir man lite piggare.
Gomorron. Vakna före 7 när man somnat efter 1. Blärk. Tur att det finns chokladmannagrynsgröt iaf. Då blir man lite piggare.
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 08:06Gomorron!
Jag är nyvaken och stel. Barnen äter godis till frukost. Vart är den utlovade värmen och solen?? Undrar vad man ska äta idag? Inte för att jag tror det gör nån större skillnad, men ändå...
Gomorron!
Jag är nyvaken och stel. Barnen äter godis till frukost. Vart är den utlovade värmen och solen?? Undrar vad man ska äta idag? Inte för att jag tror det gör nån större skillnad, men ändå...
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 08:09God morgon.
Lycka till alla med Göteborgsvarbet idag.
Själv blir det ett lite kortare här på hemmaplan (16k) om halsen blir bättre från "wiskeyrösten".Go go go!!!
God morgon.
Lycka till alla med Göteborgsvarbet idag.
Själv blir det ett lite kortare här på hemmaplan (16k) om halsen blir bättre från "wiskeyrösten".
Go go go!!!
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 08:37God morgon på er!!
Ja lycka till ni som ska springa i Göteborg idag.
God morgon på er!!
Ja lycka till ni som ska springa i Göteborg idag.
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 09:19morrn morrn, nyss dragit i mig mitt morgon kaffe med tillhörande leverpastejsmacka:-) Nu blir det snart ut på en lång powerwalk, vilodag idag.
Lycka till på varvet gott folk.
morrn morrn, nyss dragit i mig mitt morgon kaffe med tillhörande leverpastejsmacka:-) Nu blir det snart ut på en lång powerwalk, vilodag idag.
Lycka till på varvet gott folk.
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 09:39God Morgon! Somnade i soffan och vaknade där imorse kl 6:30. Gick sedan och sov lite till i sängen för att sträcka ut nacken som inte alltid gillar soffan.
God Morgon! Somnade i soffan och vaknade där imorse kl 6:30. Gick sedan och sov lite till i sängen för att sträcka ut nacken som inte alltid gillar soffan.
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 09:50God morgon. Sitter precis och äter frukost, ska snart ut och förgylla Eskilstunabornas lördagsförmiddag med lite musik.
Lycka till alla som sak ränna runt i Göteborg 🙂
God morgon. Sitter precis och äter frukost, ska snart ut och förgylla Eskilstunabornas lördagsförmiddag med lite musik.
Lycka till alla som sak ränna runt i Göteborg 🙂