Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

kan inte sova mer konstigt nog:-(

Morgon, la mig för sent, vaknade som vanligt vid sex.

Godmorgon! Redan varit vaken i nästan en timme och har en lång, slapp men ändå aktiv dag framför mig. Dags för frukost och sen börja ladda för lite cykelträning.
(försöker febrilt intala mig själv att jag VISST kommer att kunna gå imorgon med - men lycka

Gomorron. Vakna före 7 när man somnat efter 1. Blärk. Tur att det finns chokladmannagrynsgröt iaf. Då blir man lite piggare.

Gomorron!

Jag är nyvaken och stel. Barnen äter godis till frukost. Vart är den utlovade värmen och solen?? Undrar vad man ska äta idag? Inte för att jag tror det gör nån större skillnad, men ändå...

God morgon.
Lycka till alla med Göteborgsvarbet idag.
Själv blir det ett lite kortare här på hemmaplan (16k) om halsen blir bättre från "wiskeyrösten".

Go go go!!!

God morgon på er!!

Ja lycka till ni som ska springa i Göteborg idag.

morrn morrn, nyss dragit i mig mitt morgon kaffe med tillhörande leverpastejsmacka:-) Nu blir det snart ut på en lång powerwalk, vilodag idag.

Lycka till på varvet gott folk.

God Morgon! Somnade i soffan och vaknade där imorse kl 6:30. Gick sedan och sov lite till i sängen för att sträcka ut nacken som inte alltid gillar soffan.

God morgon. Sitter precis och äter frukost, ska snart ut och förgylla Eskilstunabornas lördagsförmiddag med lite musik.
Lycka till alla som sak ränna runt i Göteborg 🙂