Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 09:50Jeanette, när startar du?
Jeanette, när startar du?
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 09:50Lycka till imorgon alla Varvsarbetare!
Lycka till imorgon alla Varvsarbetare!
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 09:51Lucas, du är grym! Jag skulle oxå ha behövt komma upp tidigt och träna. (Eller åtminstone kommit upp i tid... ehum..)
Lucas, du är grym! Jag skulle oxå ha behövt komma upp tidigt och träna. (Eller åtminstone kommit upp i tid... ehum..)
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 09:52Nina: Motivationen är på topp inför beach 2011 😉
Nina: Motivationen är på topp inför beach 2011 😉
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 09:59God morgon! Varmt var det här vill jag lova. Mer åska på ingång, i går kväll dundrade det så mycket att hela kommunen blev utan vatten... men i morse gick det att duscha i alla fall! Så nu är jag pigg och glad 🙂
God morgon! Varmt var det här vill jag lova. Mer åska på ingång, i går kväll dundrade det så mycket att hela kommunen blev utan vatten... men i morse gick det att duscha i alla fall! Så nu är jag pigg och glad 🙂
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 10:01Duscha? Det är för veklingar, Det gör jag bara till jul.
Duscha? Det är för veklingar, Det gör jag bara till jul.
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 10:12Aktiv Lucas? Jag vilar mej i form just nu så då får du stå för det fysiska! 😉
Nina jag startar i grupp 18 kl 15.47.
Aktiv Lucas? Jag vilar mej i form just nu så då får du stå för det fysiska! 😉
Nina jag startar i grupp 18 kl 15.47.
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 10:14Jeanette: Ja det var ju därför jag skrev så 😉 Du gör rätt i att vila dig iform inför morgondagen.
Jeanette: Ja det var ju därför jag skrev så 😉 Du gör rätt i att vila dig iform inför morgondagen.
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 11:30God morgon eller förmiddag eller nåt.
Fantastiskt väder i Stockholm och ännu mer fantastiskt i Göteborg i helgen sägs det, så jag packar väskan och sticker dit.
God morgon eller förmiddag eller nåt.
Fantastiskt väder i Stockholm och ännu mer fantastiskt i Göteborg i helgen sägs det, så jag packar väskan och sticker dit.
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 12:47Bra där, själv ska jag ner och titta på Karnevalen i Lund. Ska bli hur kul som helst!
Bra där, själv ska jag ner och titta på Karnevalen i Lund. Ska bli hur kul som helst!