Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Jag ska prova cykelkeps idag, bara för att få mig ett gott skratt. jag är nämligen APFUL i keps. Hahaha!!! Jag ser ut som att jag har vattenskalle eller nåt. 😉

Kanske kan bero på att du provat stora kepsar? Cykelkepsen är liten och smäcker för att få plats under hjälmen.

Jag ääälskar ärtsoppa. (H:)

Jag ska oxå försöka ha skoj imorrn. Men jag tror nog skojigheterna kommer att vara på min bekostnad. Jag har inte sprungit på 3 veckor och har aldrig sprungit längre än en mil... never ever!

Men alla andra kommer att skratta

Lycka till Nina! (t+) Och glöm inte att le när du springer förbi kamerorna. 🙂

God morgon.
Underbart väder här i Eskilstuna. Kom precis in från ett kort inlines-pass. Det var riktigt skönt 😀

Emelie, jag ska flina hela vägen. 😀

Jag satsar inte på nån tid eftersom jag mestadels kommer att gå. Jag satsar på att inte ligga SIST bland mitt företag. Listorna med ALLA namn kommer upp så ALLA kan se. Vore riktigt illa att ligga absolut sist. 😉

Nina: jag har aldrig sprungit en halvmara förut och börjar också bli nervös inför morgondagen!
Har lovat mej själv att ta det väääldigt lugnt så min sluttid kanske inte kommer bli så bra men målet är väl att ta sej runt. 🙂

Go midda 🙂

Bra start på dagen här, först ett 45 min styrkepass kl 0530, sen kl 07 så blev det 45min innebandy, im on fire idag 😀

Jösses Lucas! Undrade just var du höll hus idag när jag var tidig här......

Jeanette: Nån får ju vara aktiv av oss;) måste ju utnyttja tiden innan jobbet:-)