Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Godmorgon!

Ett extra morron till Micke och Lucas som tycker jag tar sovmornar varje dag! 😉

Kan man få en väderrapport för Göteborg i morgon också Micke?

Gomorron! 😀

Min 6-åring väckte mig och sa "jag vaknade först av alla". Om min 6-åring vaknar först av alla betyder det att vi har försovit oss. Men som tur är tankade jag bilen igår så vi hinner ändå.

Jag efterlyser oxå väderleksrapport. (H) Här i väst

Jessie >> Ha nån gång ska vara den första !!! 🙂 Själv så var det inte alls länge sedan jag lyckades med det .. Då försov jag mig 80 min men kom bara 5 min sent 😉

Jeanette >> Att säga extra morgon så där på en fredag är fusk när du vet att jag börjar se

God morgon.

Upplysningsvis är det soligt å grymt varmt här i Uppsala.

Micke: Jag tycker det hade kunnat låtit bli att finnas en första gång för just det här... hela dan är ju helt ur led bara för att jag fick kasta mig upp, ut med hunden och sen direkt på cykeln. Jessie utan frukost = (t-)

Personlig prognos för resten av m

Så här kommer extra rapporten för Göteborg och morgon dagen

BILD:www.yr.no/sted/Sverige/Västra_Götaland/Göteborg/meteogram.png

Som synes så kommer det att behövas keps och mycket vatten imorgon 😀

Jahapp Micke, då får jag väl kila iväg och köpa en keps idag då. jag lär behöva det mer än alla andra eftersom jag förmodligen kommer vara långsammast i hela världen. *föreställ dig en rodna-gubbe här*

Nina, köp en cykelkeps så du blir du lika snugg som jag när du cuklar.

Jag funderade på det, men jag har sett bildbevis och jag kan aldrig bli lika snugg som du. 😉

Det är sant Nina, men hälften är nog.
Köp en Assos på Cykelcity, de är skönast. Ta sen en bild och skicka till Fröken Mumsig, aka Sara, hon ääääälskar cykelkepsar.