Quote from Rasmus Olsson on 20 May 2010, 12:36Det blir så kladdigt. Av kedjeoljan!
Det blir så kladdigt. Av kedjeoljan!
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 12:47Nina >> AJ !! Låter som att du hade lite lätt ont på kvällen sen
Nina >> AJ !! Låter som att du hade lite lätt ont på kvällen sen
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 13:01Ja jisses att jag hade. Jag kunde knappt gå till taxin. Egentligen skulle jag följa med ut på krogen efteråt, men bilen stod för långt bort så jag kunde inte ta mig dit för att byta till gympadojor. Haha! Så jag stapplade till taxin och åkte hem.
Det var
Ja jisses att jag hade. Jag kunde knappt gå till taxin. Egentligen skulle jag följa med ut på krogen efteråt, men bilen stod för långt bort så jag kunde inte ta mig dit för att byta till gympadojor. Haha! Så jag stapplade till taxin och åkte hem.
Det var
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 13:06Camilla: det fanns ju andra finare skor där med, kolla runt lite:D
Camilla: det fanns ju andra finare skor där med, kolla runt lite:D
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 13:42Jag erkänner, jag är en skosnobb 😉
Och nej Nina, självklart är inte min garderob full av Louboutins heller, men ååååh, vad jag önskar jag hade haft råd!
Lucas:Jag har gärna billiga skor, tricket är ju att det inte får synas att de är billiga, så rikti
Jag erkänner, jag är en skosnobb 😉
Och nej Nina, självklart är inte min garderob full av Louboutins heller, men ååååh, vad jag önskar jag hade haft råd!
Lucas:Jag har gärna billiga skor, tricket är ju att det inte får synas att de är billiga, så rikti
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 14:39Camilla: tur att smaken är delad, så jag kan få fortsätta dreggla åt "horskorna" 🙂
Camilla: tur att smaken är delad, så jag kan få fortsätta dreggla åt "horskorna" 🙂
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 14:46Skor från H&M? Nja va.
Ja, jag är definitivt skosnobb.
Skor från H&M? Nja va.
Ja, jag är definitivt skosnobb.
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 15:19Johanna, HM har faktiskt flera skor som man inte kan se att de är billiga.
Johanna, HM har faktiskt flera skor som man inte kan se att de är billiga.
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 19:03Nina, jag tror du måste starta en ny tråd snart med dina tabbar och misstag. Jag har en känsla av att den skulle ha ett stort underhållningsvärde. 😉
Nina, jag tror du måste starta en ny tråd snart med dina tabbar och misstag. Jag har en känsla av att den skulle ha ett stort underhållningsvärde. 😉
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 19:07Anna, har inte jag redan frågat efter en klanttråd? Eller var det bara nåt jag tänkte? Jag skulle iaf fylla den med underhållning rätt fort. (H)
Jag önskar ofta att jag hade videoövervakning på mig. Bara för att få se tabbarna från en annan vinkel. (V)
Anna, har inte jag redan frågat efter en klanttråd? Eller var det bara nåt jag tänkte? Jag skulle iaf fylla den med underhållning rätt fort. (H)
Jag önskar ofta att jag hade videoövervakning på mig. Bara för att få se tabbarna från en annan vinkel. (V)