Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 19:18Jo, du nämnde det någon gång och jag tänkte att det är nog bäst du skapar en egen, det verkar på dig som den kommer bli välfylld snabbt.
😀
Jo, du nämnde det någon gång och jag tänkte att det är nog bäst du skapar en egen, det verkar på dig som den kommer bli välfylld snabbt.
😀
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 19:20Bara för att återkoppla till mitt inlägg i morse.... vet ni att det finns kvinnliga besiktningsmän???
Bara för att återkoppla till mitt inlägg i morse.... vet ni att det finns kvinnliga besiktningsmän???
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 19:23Haha, det har jag aldrig sett. 😀
Det finns även manliga husfruar. 😉
Haha, det har jag aldrig sett. 😀
Det finns även manliga husfruar. 😉
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 19:55snopet va Anna
🙂Visst är det bra att samhället blir mer jämställt och uppblandat.
Gick bilen igenom ändå?
snopet va Anna
🙂
Visst är det bra att samhället blir mer jämställt och uppblandat.
Gick bilen igenom ändå?
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 21:21Ja, det var lite snopet.
Tyvärr gick det inte helt felfritt då nån elektroniklampa bestämt sig för att börja lysa dagen innan besiktning. 🙁
Ja, det var lite snopet.
Tyvärr gick det inte helt felfritt då nån elektroniklampa bestämt sig för att börja lysa dagen innan besiktning. 🙁
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 21:38Typiskt bilar! :@ Dom ska hålla på att blinka och ha sig.
Min bil plingplongade i varje snäv kurva i säkert ett halvår om inte mer. Jag fattade inte alls vad det var med den för det var nån lampa som blinkade till så kort tid att man inte hann se vilken
Typiskt bilar! :@ Dom ska hålla på att blinka och ha sig.
Min bil plingplongade i varje snäv kurva i säkert ett halvår om inte mer. Jag fattade inte alls vad det var med den för det var nån lampa som blinkade till så kort tid att man inte hann se vilken
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 21:39hahahashaha Nina, fel tråd 😀 😉
hahahashaha Nina, fel tråd 😀 😉
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 21:42Haha!! Ja, egentligen så. 😉
Måste bara tillägga att jag dessutom hade lånat ut bilen när det hände. Min kompis ringde mig till jobbet i ren panik. Hon hade åkt till Alingsås för att hämta en cykel (!) och DÄR bestämmer sig min Subba för att skära. Japp.
Haha!! Ja, egentligen så. 😉
Måste bara tillägga att jag dessutom hade lånat ut bilen när det hände. Min kompis ringde mig till jobbet i ren panik. Hon hade åkt till Alingsås för att hämta en cykel (!) och DÄR bestämmer sig min Subba för att skära. Japp.
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 06:16Godmorgon!
Ännu en solig dag utanför fönstret när jag vaknar.... härligt! Å fredag är det också. (H)
Godmorgon!
Ännu en solig dag utanför fönstret när jag vaknar.... härligt! Å fredag är det också. (H)
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 06:40Godmorgon!
Försov mig i morse för första gången på X antal ÅR. Drygt skit. Lyckades iaf komma bara åtta minuter sent fast jag var tvungen att rasta hunden innan jag cyklade till jobbet i regnet.
Godmorgon!
Försov mig i morse för första gången på X antal ÅR. Drygt skit. Lyckades iaf komma bara åtta minuter sent fast jag var tvungen att rasta hunden innan jag cyklade till jobbet i regnet.