Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 21:24Jo då, det finns skor för alla tillfällen 😉
Jo då, det finns skor för alla tillfällen 😉
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 21:26Snusk-Nina >> Nej skor är inte min grej .. Även om de har varit på vid tillfällen men inget jag tänder på speciellt inte svettiga sådana
Snusk-Nina >> Nej skor är inte min grej .. Även om de har varit på vid tillfällen men inget jag tänder på speciellt inte svettiga sådana
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 21:27Ibland hinner de inte av. Vi kan väl nöja oss med det? *skrattar*
Ibland hinner de inte av. Vi kan väl nöja oss med det? *skrattar*
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 21:29Jessie >> (t+)
Jessie >> (t+)
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 21:29Jo, snusk skor FTW
Jo, snusk skor FTW
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 21:31Nu menade jag inte några särskilda sorts skor då Lucas. Tror inte att NÅGRA av mina skor passar in i DINA fantasier. *hepp!*
Nu menade jag inte några särskilda sorts skor då Lucas. Tror inte att NÅGRA av mina skor passar in i DINA fantasier. *hepp!*
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 21:32Lucas, jag har faktiskt gråtit efter sex. Fast om det var av en bra anledning minns jag inte. Haha!!!
(är vi fortfarande i frustrationstråden? IQ-sanitetspåse)
EDIT: Popcornen är ute och cyklar i hagen, hästarna har rymt från chipspåsen och den slöa hi
Lucas, jag har faktiskt gråtit efter sex. Fast om det var av en bra anledning minns jag inte. Haha!!!
(är vi fortfarande i frustrationstråden? IQ-sanitetspåse)
EDIT: Popcornen är ute och cyklar i hagen, hästarna har rymt från chipspåsen och den slöa hi
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 21:35Jessie: you never know;)
Snusk.Nina: Ja då passade det ju med in, fast jag hoppas att det inte är ofta:-)
Jessie: you never know;)
Snusk.Nina: Ja då passade det ju med in, fast jag hoppas att det inte är ofta:-)
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 21:38Nina: Nej, du är i godmorgon-tråden nu. Godmorgon?! 😉
Nina: Nej, du är i godmorgon-tråden nu. Godmorgon?! 😉
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 21:46Gomorron yxskaft? 😉
Jag ska nog lägga mig och sova istället. Tränade på rasten idag istället för att sova. 😉 Fast allt kaffe och chokladen lär hålla mig vaken ett tag till.
Gomorron yxskaft? 😉
Jag ska nog lägga mig och sova istället. Tränade på rasten idag istället för att sova. 😉 Fast allt kaffe och chokladen lär hålla mig vaken ett tag till.