Quote from Rasmus Olsson on 28 May 2010, 07:36Här i Helsingborg är det mulet! Skicka hit solen pronto! Sara är ledig idag, så vi vill ha lite sol och värme så vi kan hångla i gräset å få kliiga ögon.
Här i Helsingborg är det mulet! Skicka hit solen pronto! Sara är ledig idag, så vi vill ha lite sol och värme så vi kan hångla i gräset å få kliiga ögon.
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 08:03Goder Morgon Alla Übersinglar !!!
Idag är det bara tre dagar kvar till måndag 😀
Dagens rapport (korta )
Eskilstuna: Regnstänk under förmiddag sedan molingt 16 grader
Falun: molnigt 16 grader
Frölunda: tidvis sol under förmiddag och sedan molnigt 15 g
Goder Morgon Alla Übersinglar !!!
Idag är det bara tre dagar kvar till måndag 😀
Dagens rapport (korta )
Eskilstuna: Regnstänk under förmiddag sedan molingt 16 grader
Falun: molnigt 16 grader
Frölunda: tidvis sol under förmiddag och sedan molnigt 15 g
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 08:39Morrn morrn, fattigdom och elände, kyla och väta och dessutom jävla helg snart, men bit ihop gott folk, snart är det måndag och strålande tider igen. 😉
Det här är ingen helg jag sett fram emot för jag ska besiktiga bilfan imorrn och jag har en hel del o
Morrn morrn, fattigdom och elände, kyla och väta och dessutom jävla helg snart, men bit ihop gott folk, snart är det måndag och strålande tider igen. 😉
Det här är ingen helg jag sett fram emot för jag ska besiktiga bilfan imorrn och jag har en hel del o
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 08:46Vi får väl hålla tummarna för din bil.
Vi får väl hålla tummarna för din bil.
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 08:59morrn morrn.
Tack för väderrapporten igen 🙂
Har haft en lugn morgon och ska väl så smått masa mig mot jobbet..
morrn morrn.
Tack för väderrapporten igen 🙂
Har haft en lugn morgon och ska väl så smått masa mig mot jobbet..
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 10:04Utanför mitt fönster har jag mulet och polska målare. (#)
Utanför mitt fönster har jag mulet och polska målare. (#)
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 10:13morrnmorrn, började dagen men en 7km promenad innan frukost. Micke: här är inget regn än iaf.
morrnmorrn, började dagen men en 7km promenad innan frukost. Micke: här är inget regn än iaf.
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 10:15Snusk-Nina >> Va glad att de inte ligger i din säng då 😉
Lucas >> Misströsta inte, det kommer !!! (H)
Snusk-Nina >> Va glad att de inte ligger i din säng då 😉
Lucas >> Misströsta inte, det kommer !!! (H)
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 10:16Micke: Det är ju snusk-Nina du pratar om nu;) Och NEJ jag vill ick ha regn idag eller imorron
Micke: Det är ju snusk-Nina du pratar om nu;) Och NEJ jag vill ick ha regn idag eller imorron
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 10:17Här är jättesoligt än så länge i Norrköping 🙂
För illa att jag inte hinner vara ute något idag 🙁
Här är jättesoligt än så länge i Norrköping 🙂
För illa att jag inte hinner vara ute något idag 🙁