Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 23:37Ja, jag tror jag ska paddla lite i midsommar. Känns som en bra idé! Men först en dag jobb till innan långhelgen.
God natt på er! (Fel tråd, jag vet.)
Ja, jag tror jag ska paddla lite i midsommar. Känns som en bra idé! Men först en dag jobb till innan långhelgen.
God natt på er! (Fel tråd, jag vet.)
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 05:38Gaaaaaaaah! (fel tråd för mig med, jag vet...)
Vaknar med ont i halsen, kan knappt prata (bara en sån sak!) och är hips vips bara sååå förkyld?! Jag var ju HELT frisk IGÅR? 🙁
Gaaaaaaaah! (fel tråd för mig med, jag vet...)
Vaknar med ont i halsen, kan knappt prata (bara en sån sak!) och är hips vips bara sååå förkyld?! Jag var ju HELT frisk IGÅR? 🙁
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 05:53Morrn morrn, bilen hålls på att packas med godsaker, för avfärd direkt efter jobbet.
Morrn morrn, bilen hålls på att packas med godsaker, för avfärd direkt efter jobbet.
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 06:57Lucas >> Du fixar väl kaffe innan du åker hoppas jag ....
Här kommer rapporten
Eskilstuna:mestadels soligt 25 grader
Falun:molnigt från lunch / eftermiddag 24 grader
Göteborg:molnigt 19 grader
Geneve: sol 24 grader
Halmstad:mestadels sol 20 grader
Hel
Lucas >> Du fixar väl kaffe innan du åker hoppas jag ....
Här kommer rapporten
Eskilstuna:mestadels soligt 25 grader
Falun:molnigt från lunch / eftermiddag 24 grader
Göteborg:molnigt 19 grader
Geneve: sol 24 grader
Halmstad:mestadels sol 20 grader
Hel
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 07:12Givetvis Micke: det håller på att rinna ner nu.
Givetvis Micke: det håller på att rinna ner nu.
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 07:17Gomorron!
Kaffemaskinen är sönder sedan igår morse. "Reserven" tar hundra år på sig att starta upp. Detta innebär att jag hittills bara fått rävgift att dricka. *sur* Gröten var överkokt och äggen smakar studsboll. Vi har skitmycket att göra nu på dagen
Gomorron!
Kaffemaskinen är sönder sedan igår morse. "Reserven" tar hundra år på sig att starta upp. Detta innebär att jag hittills bara fått rävgift att dricka. *sur* Gröten var överkokt och äggen smakar studsboll. Vi har skitmycket att göra nu på dagen
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 07:44Lucas >> Misstänker att vu även får fixa en kopp till Snuskis innan hon bryter ihop helt ...
Snuskis >> har du inte läst rapporten ... ?
Lucas >> Misstänker att vu även får fixa en kopp till Snuskis innan hon bryter ihop helt ...
Snuskis >> har du inte läst rapporten ... ?
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 09:56Micke:"Skagerak:S-SV 3 -9 m/s god sikt, , vattentemp 12-14 grader, 0-2 m höga vågor!"
En blondin på dåligt humör har lite svårt att utläsa av ovanstående text huruvida man kan ligga på soldäck iklädd enbart randig bikini eller ej... *varför-har-vi-ingen-
Micke:"Skagerak:S-SV 3 -9 m/s god sikt, , vattentemp 12-14 grader, 0-2 m höga vågor!"
En blondin på dåligt humör har lite svårt att utläsa av ovanstående text huruvida man kan ligga på soldäck iklädd enbart randig bikini eller ej... *varför-har-vi-ingen-
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 10:01God morgon.
Jag kan avslöja att det är jäkligt mulet över Skagerak. Trots att jag inte har en randig bikini (men det kanske är det som är felet) 😉
God morgon.
Jag kan avslöja att det är jäkligt mulet över Skagerak. Trots att jag inte har en randig bikini (men det kanske är det som är felet) 😉
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 10:05Ja, vi lämnar Danmark nu och här är allt ljusgrått/vitt. Jaja, man kan ju gå och lägga sig med gott samvete på rasten då...
Och så kan jag vänta tills imorrn med att köpa ny bikini. (H)
Ja, vi lämnar Danmark nu och här är allt ljusgrått/vitt. Jaja, man kan ju gå och lägga sig med gott samvete på rasten då...
Och så kan jag vänta tills imorrn med att köpa ny bikini. (H)