Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God morgon!

Ser att kl hunnit bli en del men liksom vadå...

Tappade ju min lilla dator på vr och köpte en ny på Clas O igår.
Den funkade inte... så idag cyklar jag dit (har sparat kvitto, är så redig så) monterar den nya där för att se att den funkar o

God morgon.
Strålande sol. Klarblå himmel. Johanna ledig.

Morrn morrn, strålande sol och äntligen ett avbrott i kylan ute. Ingen inspiration alls att jobba och den j***a lastbilsfirman som ska köra ut min båt hör aldrig av sig.. tänk om det bara kunde flyta lite nån enda gång.

Tja Kalle, det är en ständig kamp. Kalles kampf 😉

Jag har nog lite att lära av dig Aadu, som med din cykeldator, jag hade nog bara lite cyniskt kastat skiten och tänkt "billigt skräp" medan du sparat kvittot och byter den. En vacker dag ska jag ta mig i kragen, det är förvisso en vacker dag redan idag me

Nä vadå, Clas O säljer helt ok Sigmadatorer nu. Jag har köpt dem förr i Cykelaffären för 3-400. CO säljer dem för 169.- men det är klart: de är väl massfabricerade nu eftersom jag verkar ha fått ett måndags ex. Det är inget fel på datorn i sej, det kommer

Åh fan, då ska jag nog ta mig ner till CO jag med och köpa en.. men jag kastar nog kvittot.. lite crazy sådär. 😉

Ja, skiter det sej kan du alltid printa ett kontoutrag, det fick jag göra senast då jag sumpat kvittot till de felaktiga klossarna jag fick till skorna.

Jag kan vara lite crazy ibland med...

Sol i Norrköping. Sol i Örebro. Midsommar! Kan det bli bättre?

Ska till sommarstugan nu i midsommar. Får se om det blir något paddlande av då 😀

*ska absolut paddla i midsommar*