Quote from Fredric Lagerström on 23 June 2010, 10:01God morgon!
Ser att kl hunnit bli en del men liksom vadå...
Tappade ju min lilla dator på vr och köpte en ny på Clas O igår.
Den funkade inte... så idag cyklar jag dit (har sparat kvitto, är så redig så) monterar den nya där för att se att den funkar o
God morgon!
Ser att kl hunnit bli en del men liksom vadå...
Tappade ju min lilla dator på vr och köpte en ny på Clas O igår.
Den funkade inte... så idag cyklar jag dit (har sparat kvitto, är så redig så) monterar den nya där för att se att den funkar o
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 10:04God morgon.
Strålande sol. Klarblå himmel. Johanna ledig.
God morgon.
Strålande sol. Klarblå himmel. Johanna ledig.
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 10:39Morrn morrn, strålande sol och äntligen ett avbrott i kylan ute. Ingen inspiration alls att jobba och den j***a lastbilsfirman som ska köra ut min båt hör aldrig av sig.. tänk om det bara kunde flyta lite nån enda gång.
Morrn morrn, strålande sol och äntligen ett avbrott i kylan ute. Ingen inspiration alls att jobba och den j***a lastbilsfirman som ska köra ut min båt hör aldrig av sig.. tänk om det bara kunde flyta lite nån enda gång.
Quote from Fredric Lagerström on 23 June 2010, 10:46Tja Kalle, det är en ständig kamp. Kalles kampf 😉
Tja Kalle, det är en ständig kamp. Kalles kampf 😉
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 10:50Jag har nog lite att lära av dig Aadu, som med din cykeldator, jag hade nog bara lite cyniskt kastat skiten och tänkt "billigt skräp" medan du sparat kvittot och byter den. En vacker dag ska jag ta mig i kragen, det är förvisso en vacker dag redan idag me
Jag har nog lite att lära av dig Aadu, som med din cykeldator, jag hade nog bara lite cyniskt kastat skiten och tänkt "billigt skräp" medan du sparat kvittot och byter den. En vacker dag ska jag ta mig i kragen, det är förvisso en vacker dag redan idag me
Quote from Fredric Lagerström on 23 June 2010, 10:58Nä vadå, Clas O säljer helt ok Sigmadatorer nu. Jag har köpt dem förr i Cykelaffären för 3-400. CO säljer dem för 169.- men det är klart: de är väl massfabricerade nu eftersom jag verkar ha fått ett måndags ex. Det är inget fel på datorn i sej, det kommer
Nä vadå, Clas O säljer helt ok Sigmadatorer nu. Jag har köpt dem förr i Cykelaffären för 3-400. CO säljer dem för 169.- men det är klart: de är väl massfabricerade nu eftersom jag verkar ha fått ett måndags ex. Det är inget fel på datorn i sej, det kommer
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 11:00Åh fan, då ska jag nog ta mig ner till CO jag med och köpa en.. men jag kastar nog kvittot.. lite crazy sådär. 😉
Åh fan, då ska jag nog ta mig ner till CO jag med och köpa en.. men jag kastar nog kvittot.. lite crazy sådär. 😉
Quote from Fredric Lagerström on 23 June 2010, 11:03Ja, skiter det sej kan du alltid printa ett kontoutrag, det fick jag göra senast då jag sumpat kvittot till de felaktiga klossarna jag fick till skorna.
Jag kan vara lite crazy ibland med...
Ja, skiter det sej kan du alltid printa ett kontoutrag, det fick jag göra senast då jag sumpat kvittot till de felaktiga klossarna jag fick till skorna.
Jag kan vara lite crazy ibland med...
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 19:22Sol i Norrköping. Sol i Örebro. Midsommar! Kan det bli bättre?
Ska till sommarstugan nu i midsommar. Får se om det blir något paddlande av då 😀
Sol i Norrköping. Sol i Örebro. Midsommar! Kan det bli bättre?
Ska till sommarstugan nu i midsommar. Får se om det blir något paddlande av då 😀
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 22:35*ska absolut paddla i midsommar*
*ska absolut paddla i midsommar*