Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 23:20Då var det väl kanalen då.. den gick det vita gäss på!
Då var det väl kanalen då.. den gick det vita gäss på!
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 06:16morrn morrn, återigen en morgon med vackert väder, dock är det inte vartm. ca 8 grader.
morrn morrn, återigen en morgon med vackert väder, dock är det inte vartm. ca 8 grader.
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 06:22God morgon! Sol, sol och 12 grader. Kommer bli (t+)
God morgon! Sol, sol och 12 grader. Kommer bli (t+)
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 06:38God morgon.
Vilket år som helst nu ska jag lära mig att gå och lägga mig i tid en förmiddagsvecka.. *gäääääspaaaaaa*
God morgon.
Vilket år som helst nu ska jag lära mig att gå och lägga mig i tid en förmiddagsvecka.. *gäääääspaaaaaa*
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 07:42Morgon alla alerta och pigga ( plus ni andra med)
Dagens rapport lyder så här:
Eskilstuna: Tidvis molnigt, 24 grader
Falun: Sol , molnigt från eftermiddag 23 grader
Frölunda:Ingen hemma
Göteborg:Molnigt 18 grader
Geneve:Sol 19 grader
Halmstad: Tidvis m
Morgon alla alerta och pigga ( plus ni andra med)
Dagens rapport lyder så här:
Eskilstuna: Tidvis molnigt, 24 grader
Falun: Sol , molnigt från eftermiddag 23 grader
Frölunda:Ingen hemma
Göteborg:Molnigt 18 grader
Geneve:Sol 19 grader
Halmstad: Tidvis m
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 07:47Micke: Än så länge så är det strålande sol hör i götet iaf;) Du kan få en ny kopp av mig.
Micke: Än så länge så är det strålande sol hör i götet iaf;) Du kan få en ny kopp av mig.
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 07:58Lucas >> Du är tillbaka "!!!! Dig kan man lita på när det gäller kaffe 🙂
Lucas >> Du är tillbaka "!!!! Dig kan man lita på när det gäller kaffe 🙂
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 08:47Morrn!
Sol ute, jag är inne.
Morrn!
Sol ute, jag är inne.
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 08:59God morgon!
Sovit riktigt illa men vaknat upp till en klarblå himmel, spegelblankt vatten och strålande sol så det gör inget 🙂 Egentligen borde jag göra en riktig espresso och sätta mig på balkongen, men det är ju arbetsvardag... 😉
God morgon!
Sovit riktigt illa men vaknat upp till en klarblå himmel, spegelblankt vatten och strålande sol så det gör inget 🙂 Egentligen borde jag göra en riktig espresso och sätta mig på balkongen, men det är ju arbetsvardag... 😉
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 21:27På stora sjöar, tex Vättern, lär det väl gå vågor?
På stora sjöar, tex Vättern, lär det väl gå vågor?