Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Oj! Micke tycks ha fått ETT rätt på Krylboväderfronten!
*svimmar av chocken*

Jessie, jag får klaga hur mycket jag vill! För jag är trött! (#) Ååååååååååhhh!! Har du en kanoooooot nu!??? *vill åka med*

Micke, kaffet är klart! Tror minsann du prickat rätt på vädret här med. Vi ska till Slottsskogen på picknick med dagis idag. Sista

Snuskis >> Kom på en sak ... Det är nog ingen bra ide att du åker och jobbar imorgon .. Vem ska då se till att jag får i mig min dos kaffe ?? Lucas verkar fortfarande lida av sviterna från helgen så han går det inte att lita på 😉
Barnledig ... ?
Vad sä

*aaaooooh lalalalalala bingoooo*

God morgon!

Bara jag (sommarjobbaren) här på kontoret än så länge av utvecklarna i mitt team. De andra kanske dyker upp kl 9?

Jessie: Kanooot! 🙂 Fina grejor. Men kajak är trevligare ju.

Snuskis >> Sorry den fungerar inte denna gång !!!
plocka upp och städa idag .. kan inte ta mer än vad ... 30-40 min med tanke på storleken på din lägenhet. Flyttar du på cykeln (räsern) och barnstolarna så kommer det att gå minst 5-10 fortare med tanke p

*mummel*

Då lägger jag räsern i sängen, kastar barnens bilstolsryggstöd från balkongen (=närmaste vägen till bilen där de hör hemma), krafsar ihop den rena tvätten och gömmer den i sopsäck, stoppar disken i grannens diskmaskin (vänta nu, hon är säkert ba

Nina: Du är absolut välkommen upp på lite kanoootande bara jag hittar en sjö med någon vänlig "masjävel" som kan tänka sig husera den i sommar.

Johan: Inte om man (som jag) råkar vara klaustrofobisk och då särskilt (ja, det låter galet men är sant) om be

*Smyger fram lite försiktigt*

God morgon... Dags att äta lunch... (rodnande gubbe skulle passa bra nu)

Klaustrofobisk om benen? Den var ny... Går det ens?