Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 07:36Oj! Micke tycks ha fått ETT rätt på Krylboväderfronten!
*svimmar av chocken*
Oj! Micke tycks ha fått ETT rätt på Krylboväderfronten!
*svimmar av chocken*
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 08:04Jessie, jag får klaga hur mycket jag vill! För jag är trött! (#) Ååååååååååhhh!! Har du en kanoooooot nu!??? *vill åka med*
Micke, kaffet är klart! Tror minsann du prickat rätt på vädret här med. Vi ska till Slottsskogen på picknick med dagis idag. Sista
Jessie, jag får klaga hur mycket jag vill! För jag är trött! (#) Ååååååååååhhh!! Har du en kanoooooot nu!??? *vill åka med*
Micke, kaffet är klart! Tror minsann du prickat rätt på vädret här med. Vi ska till Slottsskogen på picknick med dagis idag. Sista
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 08:21Snuskis >> Kom på en sak ... Det är nog ingen bra ide att du åker och jobbar imorgon .. Vem ska då se till att jag får i mig min dos kaffe ?? Lucas verkar fortfarande lida av sviterna från helgen så han går det inte att lita på 😉
Barnledig ... ?
Vad sä
Snuskis >> Kom på en sak ... Det är nog ingen bra ide att du åker och jobbar imorgon .. Vem ska då se till att jag får i mig min dos kaffe ?? Lucas verkar fortfarande lida av sviterna från helgen så han går det inte att lita på 😉
Barnledig ... ?
Vad sä
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 08:24*aaaooooh lalalalalala bingoooo*
*aaaooooh lalalalalala bingoooo*
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 08:26God morgon!
Bara jag (sommarjobbaren) här på kontoret än så länge av utvecklarna i mitt team. De andra kanske dyker upp kl 9?
Jessie: Kanooot! 🙂 Fina grejor. Men kajak är trevligare ju.
God morgon!
Bara jag (sommarjobbaren) här på kontoret än så länge av utvecklarna i mitt team. De andra kanske dyker upp kl 9?
Jessie: Kanooot! 🙂 Fina grejor. Men kajak är trevligare ju.
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 08:27Snuskis >> Sorry den fungerar inte denna gång !!!
plocka upp och städa idag .. kan inte ta mer än vad ... 30-40 min med tanke på storleken på din lägenhet. Flyttar du på cykeln (räsern) och barnstolarna så kommer det att gå minst 5-10 fortare med tanke p
Snuskis >> Sorry den fungerar inte denna gång !!!
plocka upp och städa idag .. kan inte ta mer än vad ... 30-40 min med tanke på storleken på din lägenhet. Flyttar du på cykeln (räsern) och barnstolarna så kommer det att gå minst 5-10 fortare med tanke p
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 08:49*mummel*
Då lägger jag räsern i sängen, kastar barnens bilstolsryggstöd från balkongen (=närmaste vägen till bilen där de hör hemma), krafsar ihop den rena tvätten och gömmer den i sopsäck, stoppar disken i grannens diskmaskin (vänta nu, hon är säkert ba
*mummel*
Då lägger jag räsern i sängen, kastar barnens bilstolsryggstöd från balkongen (=närmaste vägen till bilen där de hör hemma), krafsar ihop den rena tvätten och gömmer den i sopsäck, stoppar disken i grannens diskmaskin (vänta nu, hon är säkert ba
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 09:47Nina: Du är absolut välkommen upp på lite kanoootande bara jag hittar en sjö med någon vänlig "masjävel" som kan tänka sig husera den i sommar.
Johan: Inte om man (som jag) råkar vara klaustrofobisk och då särskilt (ja, det låter galet men är sant) om be
Nina: Du är absolut välkommen upp på lite kanoootande bara jag hittar en sjö med någon vänlig "masjävel" som kan tänka sig husera den i sommar.
Johan: Inte om man (som jag) råkar vara klaustrofobisk och då särskilt (ja, det låter galet men är sant) om be
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 10:59*Smyger fram lite försiktigt*
God morgon... Dags att äta lunch... (rodnande gubbe skulle passa bra nu)
*Smyger fram lite försiktigt*
God morgon... Dags att äta lunch... (rodnande gubbe skulle passa bra nu)
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 19:09Klaustrofobisk om benen? Den var ny... Går det ens?
Klaustrofobisk om benen? Den var ny... Går det ens?