Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Men Nina? Det är ju så svååårt att veta NÄR specifika svettiga cyklister kommer i mål och det är väl ändå inte SÅ kul att stå omkring vid målet i X antal timmar eller en hel dag?

Jessie : hmm okej då ... Men det hade räckt med att hon bara låg där brevid mig som hon gjorde i morse...

Snuskis >> *gloria*

Hmmm... Hur löser vi det Jessie? De svettiga cyklisterna kanske kan meddela när de har tänkt cykla i mål? På ett ungefär i alla fall. *spånar*

Jaaaa! Vilken bra idé Nina! (t+) Fast.. de är väl redan på plats i Motala snart och kanske inte så internetbaserade längre?

Hade det varit närmare hade jag gärna följt med till Motala, men nu är jag fast här. 🙁

Jessie: Det går att beställa förvarning via SMS om man känner till personernas startnummer, dock kostar det en slant. Då får du bla förvarning vid passage av Medevi ca: 2 mil från mål.

Jo, det vet jag ju, fast nu var det ju mer frågan om NÄR (dvs vilken tid på lördagen) man optimerar sitt besök så att man får se så många funbeatare gå i mål som möjligt?

Gomorron!

Inga väderleksrapporter på helgerna va? *hmpf* Jaja, här är det i alla fall grå moln som cirkulerar oroväckande nära. 17,4 grader utanför sovrummet.

Nu häller jag i mig kaffe som inte ens smakar gott. Ska väl fixa frulle till barnen och sen s

blev det ingen igår?

Jodå, en löjlig liten fjuttpruttrunda bara. Så länge jag kan bära upp cykeln till tredje våningen är det inte ens värt att kallas träning. jag satsar på att ramla in i hissen. 😉

Nu har jag fixat barnvakt men tydligen öser regnet ner där. Jag vet inte ri