Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Jodå om man har i tillräckligt mycket 😉

Åh! Tack! *tar tacksamt emot koppen* 😀

God morgon. Startade dagen med att gå igenom ytterligare ett kapitel i boken Investeringsbedömning. Nu frukost och dusch innan jag dyker ner i den väldigt intressanta boken (H)

OD MOOOORNING.

Helgen kommer att bjuda på en MASSA god öl, mycket bra musik och en hel del snygga tjejer, Nu hoppas vi bara på fint väder med. Rock on. Vi går all in på Metaltown!! =)

Gooomorron! 😀

Barnen har haft en övernattningsgäst och de gick och la sig närmare kl 12 inatt. Hahaaaaa, sovmorgon tänkte jag. Eller hur! Kvart i åtta fick jag hyscha på dom. Nu kokar jag ägg åt hela ligan och sen ska jag kasta ut dom. Solen skiner näst

Morron !!

Lite sen idag men det är Sookies fel !!
Hon vägrade låta mig sova (H)

Eskilstuna: regn under förmiddag sedan tidvis regn 14 grader
Falun: regn 10 grader
Frölunda:sol 16 grader
Göteborg: sol 18 grader
Geneve: regn 19 grader
Halmstad: regndro

Du ska få kaffe om du förklarar hur det kan vara regn och 12 grader i Frölunda när det är18 i Göteborg? Sååå långt från stan bor jag inte. Vi snackar kanske 7 km från centrum. (#) Jag vill inte ha regn idag, jag ska försöka dumpa ungarna på nån så jag kan

Snuskis >> Så bättre nu då ?
Så vem ska jag skylla på dig ??? 😉

Mycket bättre! 😉

Det kan itne vara du själv som har dålig karaktär och inte kan slita dig från teven? 😉 Bara en gissning alltså...

Snuskis >> Jag dålig karaktär ... ? Och vilken tv ?? Hon låg ju i sängen med mig.

Jaha, oj. Då förstår jag att du är trött och seg. Men det är fortfarande ditt fel. Det är aldrig kvinnans fel. 😉