Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 07:58Jessie >> Är det molnfritt hela dagen ??
De rapporter jag ger är ju från 07-08 till kvällen
Jessie >> Är det molnfritt hela dagen ??
De rapporter jag ger är ju från 07-08 till kvällen
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 07:58Micke: Om bränd garvsyra luktar kaffe så kanske alla borde förstå varför jag inte har någon överdriven längtan till att börja dricka eländet? 😉
Edit: Det har varit molnfritt i stort sett alla kvällar.. eller iaf bara enstaka moln?
Micke: Om bränd garvsyra luktar kaffe så kanske alla borde förstå varför jag inte har någon överdriven längtan till att börja dricka eländet? 😉
Edit: Det har varit molnfritt i stort sett alla kvällar.. eller iaf bara enstaka moln?
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 08:19Gomorron!
Här finns oxå Zoega. 😉
Jag inte är inte helt nöjd med dagens prognos. Någon (om jag bara kunde minnas vem) lovade mig varmare och finare väder än igår. (#)
Gomorron!
Här finns oxå Zoega. 😉
Jag inte är inte helt nöjd med dagens prognos. Någon (om jag bara kunde minnas vem) lovade mig varmare och finare väder än igår. (#)
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 08:22Snuskis >> Bara skicka hit dit kaffe !!! Vet ju hur gott det kan vara ;)(H)
Det var inte jag som lovade något om vädret
Snuskis >> Bara skicka hit dit kaffe !!! Vet ju hur gott det kan vara ;)(H)
Det var inte jag som lovade något om vädret
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 08:28*häller kaffe i tangentbordet och skickar över*
Jag vet att det inte var du som lovade, jag minns bara inte vem det var.... (#) jag vill åka till stranden med barnen idag igen. Var där igår en sväng.
*häller kaffe i tangentbordet och skickar över*
Jag vet att det inte var du som lovade, jag minns bara inte vem det var.... (#) jag vill åka till stranden med barnen idag igen. Var där igår en sväng.
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 08:34Snuskis >> Så vad hindrar dig ??? Det är väl bara att hoppa på cykeln och åka dig ?
Snuskis >> Så vad hindrar dig ??? Det är väl bara att hoppa på cykeln och åka dig ?
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 08:45Det är molnigt och ovarmt....
Dessutom kom jag just på att vi ska iväg kl 12 så där går ju hela dagen.
Det är molnigt och ovarmt....
Dessutom kom jag just på att vi ska iväg kl 12 så där går ju hela dagen.
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 08:51Morrn morrn, igår var första dagen på länge helt utan regn och med lite flyt kanske det blir en till idag. Det är välbehövligt eftersom ett lastbilsföretag ska köra ut min båt till kusten i början/mitten på nästa vecka och jag ännu har en del att måla oc
Morrn morrn, igår var första dagen på länge helt utan regn och med lite flyt kanske det blir en till idag. Det är välbehövligt eftersom ett lastbilsföretag ska köra ut min båt till kusten i början/mitten på nästa vecka och jag ännu har en del att måla oc
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 09:31Morsning!
Bara Nescafe här, men det duger så här dags när prio 1 är att vakna 😉
Morsning!
Bara Nescafe här, men det duger så här dags när prio 1 är att vakna 😉
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 09:33Kan man vakna med hjälp att frystorkat kaffe är frågan? 😉
*räcker över en kopp riktigt kaffe*
Kan man vakna med hjälp att frystorkat kaffe är frågan? 😉
*räcker över en kopp riktigt kaffe*