Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 19:40För att jag bara är där när jag jobbar där, när jag jobbar här är jag här, om du fattar? (#)
För att jag bara är där när jag jobbar där, när jag jobbar här är jag här, om du fattar? (#)
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 19:47Jag tror jag förstår. Lite samma här typ. Men var är du annars?
Jag tror jag förstår. Lite samma här typ. Men var är du annars?
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 20:21Annars huserar jag i utkanten av Stockholm, inte lika gnälligt här 😉
Annars huserar jag i utkanten av Stockholm, inte lika gnälligt här 😉
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 21:46Ja, Norrköpingsdialekten är ju inte heller så fin...
Ja, Norrköpingsdialekten är ju inte heller så fin...
Quote from Fredric Lagerström on 15 June 2010, 22:39Jag lägger in en brasklapp och säger att norrköpingsdialekten är jättefin!
Jag lägger in en brasklapp och säger att norrköpingsdialekten är jättefin!
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 22:41Så hemsk är den iofs inte, men den är inget jag anammat, även om jag är från Linköping från början.
Så hemsk är den iofs inte, men den är inget jag anammat, även om jag är från Linköping från början.
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 22:52Alla dialekter är charmiga, men somliga mer än andra 😉
Alla dialekter är charmiga, men somliga mer än andra 😉
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 06:26Morsning korsning, strålande väder idag igen, och alldeles för långt kvar tills kaffe time 🙁
Morsning korsning, strålande väder idag igen, och alldeles för långt kvar tills kaffe time 🙁
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 06:36Go möööra...
Go möööra...
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 07:43Goder Morgon På Eder Alla !!
Dagens rapport är följande:
Eskilstuna: molnigt 19 grader
Falun: molnigt 18 grader
Frölunda: helt klart cykelväder tidvis molnigt 20 grader lätt västlig bris
Göteborg: tidvis molnigt 17 grader
Geneve: regn 16 grader
Halmstad
Goder Morgon På Eder Alla !!
Dagens rapport är följande:
Eskilstuna: molnigt 19 grader
Falun: molnigt 18 grader
Frölunda: helt klart cykelväder tidvis molnigt 20 grader lätt västlig bris