Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 08:07Micke: Mestadels sol i Uppsala....
Nina: Tror det e lika stor tank som i en röd SAAB. 😉
Micke: Mestadels sol i Uppsala....
Nina: Tror det e lika stor tank som i en röd SAAB. 😉
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 08:14Snuskis>> ja det är ju klart ...
summerat -> sol och 16 graderMr Frippe>> tror att den blå klarar ett par dl mer än den röda eller så vart det tvärtom ...(H)
Snuskis>> ja det är ju klart ...
summerat -> sol och 16 grader
Mr Frippe>> tror att den blå klarar ett par dl mer än den röda eller så vart det tvärtom ...(H)
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 09:08Nä du micke, för mestadels regn och 13 grader har du inte gjort rätt för nåt kaffe, skulle möjligen vara nåt återuppvärmt elände som stått och kallnat några timmar..
men ser du till att fixa lite värme och sol hit så ordnar jag både guld och gröna skogar
Nä du micke, för mestadels regn och 13 grader har du inte gjort rätt för nåt kaffe, skulle möjligen vara nåt återuppvärmt elände som stått och kallnat några timmar..
men ser du till att fixa lite värme och sol hit så ordnar jag både guld och gröna skogar
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 09:51God morgon. Tittade ut och tänkte löpning/promenad i shorts och tshirt... Tog ett kliv ut och har börjat ångra mig.. Kanske blir långbyxor och jacka istället..
God morgon. Tittade ut och tänkte löpning/promenad i shorts och tshirt... Tog ett kliv ut och har börjat ångra mig.. Kanske blir långbyxor och jacka istället..
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 09:53Kalle > > Det är bara att komma ner hit !! Här skiner solen som aldrig förr idag 😀
Kalle > > Det är bara att komma ner hit !! Här skiner solen som aldrig förr idag 😀
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 10:31Snuskis > Fler än du verkar gilla det här mönstret .......
BILD:static.expressen.se/polopoly/bilder/2010/06/14/1.2023880TS1276497519280_slot100slotWide75ArticleFull.jpg
Snuskis > Fler än du verkar gilla det här mönstret .......
BILD:static.expressen.se/polopoly/bilder/2010/06/14/1.2023880TS1276497519280_slot100slotWide75ArticleFull.jpg
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 11:16Meh, borde ju gissat att man inte skall ge blod när man har en pågående gallstensutredning. Det blev en tripp till blodcentralen helt i onödan 🙁
Meh, borde ju gissat att man inte skall ge blod när man har en pågående gallstensutredning. Det blev en tripp till blodcentralen helt i onödan 🙁
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 19:16God morgon i efterhand.
Tänkte mest säga att jag började jobba i Örebro igår. Det är lite klurigt ibland, men känns bra. Samma jobb som förra sommaren och bra arbetskamrater och så. 🙂
God morgon i efterhand.
Tänkte mest säga att jag började jobba i Örebro igår. Det är lite klurigt ibland, men känns bra. Samma jobb som förra sommaren och bra arbetskamrater och så. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 19:36Tjoho, en till i gnällbältet 😀 Synd att jag inte är där så mycket på sommaren...
Tjoho, en till i gnällbältet 😀 Synd att jag inte är där så mycket på sommaren...
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 19:38Jag är bara i gnällbältet ibland. Som nu under sommaren då jag jobbar här, eller när jag hälsar på hemma. Men varför är inte du här då när jag är här? 😉
Jag är bara i gnällbältet ibland. Som nu under sommaren då jag jobbar här, eller när jag hälsar på hemma. Men varför är inte du här då när jag är här? 😉