Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Micke: Mestadels sol i Uppsala....

Nina: Tror det e lika stor tank som i en röd SAAB. 😉

Snuskis>> ja det är ju klart ...
summerat -> sol och 16 grader

Mr Frippe>> tror att den blå klarar ett par dl mer än den röda eller så vart det tvärtom ...(H)

Nä du micke, för mestadels regn och 13 grader har du inte gjort rätt för nåt kaffe, skulle möjligen vara nåt återuppvärmt elände som stått och kallnat några timmar..

men ser du till att fixa lite värme och sol hit så ordnar jag både guld och gröna skogar

God morgon. Tittade ut och tänkte löpning/promenad i shorts och tshirt... Tog ett kliv ut och har börjat ångra mig.. Kanske blir långbyxor och jacka istället..

Kalle > > Det är bara att komma ner hit !! Här skiner solen som aldrig förr idag 😀

Snuskis > Fler än du verkar gilla det här mönstret .......
BILD:static.expressen.se/polopoly/bilder/2010/06/14/1.2023880TS1276497519280_slot100slotWide75ArticleFull.jpg

Meh, borde ju gissat att man inte skall ge blod när man har en pågående gallstensutredning. Det blev en tripp till blodcentralen helt i onödan 🙁

God morgon i efterhand.

Tänkte mest säga att jag började jobba i Örebro igår. Det är lite klurigt ibland, men känns bra. Samma jobb som förra sommaren och bra arbetskamrater och så. 🙂

Tjoho, en till i gnällbältet 😀 Synd att jag inte är där så mycket på sommaren...

Jag är bara i gnällbältet ibland. Som nu under sommaren då jag jobbar här, eller när jag hälsar på hemma. Men varför är inte du här då när jag är här? 😉