Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Godmorgon! Idag är dotterns första dag på sommarjobbet (hon jobbar på mitt företag). Solen skiner som skön omväxling till den sista veckans regn.

Goder Morgon !

Här kommer dagens rapport gällande vädret

Eskilstuna: molnigt 17 grader
Falun: Molnigt 15 grader
Frölunda: Molnigt 16 grader
Göteborg: lätt regn / Molnigt 16 grader
Geneve: lätt regn / molnigt 21 grader ( välkommen hem)
Halmstad: tidvis

Morsning!

Första koppen kaffe avklarad (nr 2 påbörjad). Bra väder för träning utomhus, tack för det Micke!

Pssst Micke! Vem är det som är i Krylbo? 😉

Jessie >> jajajajaja kan inte komma ihåg allt heller .... Ska stryka den till imorgon då 😉

Gomorron!

*skickar en balja kaffe till Micke*

Jag har sovit på soffan och cyklat som en gnu hela natten. Nu är jag stel i ryggen och ska vara latast i världen. Jag tänkte nämligen avboka yogan. Jag orkar inte åka till stan och dessutom är jag för stel i

Snuskis >> Tackar du är en ängel !! kan sätta på nästa balja me då denna kommer att vara slut om tre till fyra minuter ...

God morgon. Skönt med sovmorgon idag efter att ha jobbat 7 av de senaste 8 dagarna. Är dock inte helledig idag men börjar inte jobba förräns kl 15:15 idag.

God förmiddag,

Trött och sliten idag och extremless på att vara sjuk och inte kunna träna. Trött på att jobba med för den delen - längtar efter semester nu...

Jaja, får streta på ett tag till. Måndag. Gääääsp.

Em >> Se det på den ljusa sidan ... Det är inte vinter och rusk ute ... ? och så är det premiär av säsong tre på TB efter jobbet idag 😀 😀 😀 😀 😀