Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 10:59God morgon!
Härligt regnväder och FB funkar igen, bra start det här. I kväll blir det banbygge i stallet inför helgens tävlingar. Nu blir det ännu mer kaffe 🙂
God morgon!
Härligt regnväder och FB funkar igen, bra start det här. I kväll blir det banbygge i stallet inför helgens tävlingar. Nu blir det ännu mer kaffe 🙂
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 11:05Nina: Ungdom, inte barn 😉 Viss skillnad, typ...
Nina: Ungdom, inte barn 😉 Viss skillnad, typ...
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 11:09Goder Morgon alla !!
Hoppas att regnet & serverproblemen har haft en god inverkan på Eder.
Nu tillbaka efter att ha svurit över dålig planering av skolavslutning... Men barnen är glada och det är det som räknas
Goder Morgon alla !!
Hoppas att regnet & serverproblemen har haft en god inverkan på Eder.
Nu tillbaka efter att ha svurit över dålig planering av skolavslutning... Men barnen är glada och det är det som räknas
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 11:17Godmorgon! Min morgon började med för många tryck på snoozeknappen så det blev väldigt bråttom till jobbet! Men nu känns det iaf som jag vaknat......
Godmorgon! Min morgon började med för många tryck på snoozeknappen så det blev väldigt bråttom till jobbet! Men nu känns det iaf som jag vaknat......
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 23:50Man får väl nästan inte säga det högt, men det har varit en bra dag. Bra regnig dag. Kändes faktiskt riktigt skönt att sitta inne och kura både på jobbet och hemma ikväll med grått utanför.
Ibland känns det som vädret hjälper till att tala om att jag sk
Man får väl nästan inte säga det högt, men det har varit en bra dag. Bra regnig dag. Kändes faktiskt riktigt skönt att sitta inne och kura både på jobbet och hemma ikväll med grått utanför.
Ibland känns det som vädret hjälper till att tala om att jag sk
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 08:50Godmorgon!! Känns att man var på studentfest igår.... Nu en balja kaffe och sen blir det ut och cukla.
Godmorgon!! Känns att man var på studentfest igår.... Nu en balja kaffe och sen blir det ut och cukla.
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 08:56God morgon. Sitter och käkar frukost och känner träningsvärken av gårdagens pass. Snart bär det av till jobbet..
God morgon. Sitter och käkar frukost och känner träningsvärken av gårdagens pass. Snart bär det av till jobbet..
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 09:06God Morgon. Här vare blåsigt men lite sol. Ska ut och springa en sväng. Helst innan regnet.
Och så håller vi tummarna för och hejar på alla supersinglar som kör tjejvättern idag!
God Morgon. Här vare blåsigt men lite sol. Ska ut och springa en sväng. Helst innan regnet.
Och så håller vi tummarna för och hejar på alla supersinglar som kör tjejvättern idag!
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 11:18morrn morrn, fan vad det blåser här, hoppas att dom är förskonade på cyklingen.
morrn morrn, fan vad det blåser här, hoppas att dom är förskonade på cyklingen.
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 11:38Tyvärr för dem tror jag det ska blåsa i hela landet idag..
Tyvärr för dem tror jag det ska blåsa i hela landet idag..